Males 180kvm - Hvor skal det købes

Hej Forum. 

Jeg skal her i sommerferien have malet mit hus på 180 kvm. Alle lofter skal males med lud, alle vægge males, lister, karme , vinduer osv.... ALT. 

Hvor køber jeg det bedste maling henne af ? Skal jeg køre til Sverige, Tyskland eller kan det købes på nettet? 

Jeg er interesseret i god kvalitet maling og må gerne være "grønt maling" altså noget der ikke er for usundt. (Hvis der findes sådan noget). 




15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det var et lidt usædvanligt spørgsmål. 
Fordi  du ikke nævner "billig" som et tema!

Hvorfor vil du hente maling "i Sverige, Tyskland eller kan det købes på nettet"

Når du bare kan gå hen til den nærmeste forhandler med fuldt program. Det være sig Flügger, Sigma, Sadolin eller hvem som helst anden seriøs leverandør!

Hvis du ikke er en rutineret GDS-maler vil du nok have svært ved at samle det hele i en eneste ordre. Altså ramme rigtigt på mængder, typer, tilbehør og værktøj. I første hug jo.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg beklager min manglende formulering.

Jeg er bekendt med der findes forhandlere der sælger maling og det kan købes i alt fra Bilka til farvehandler, internettet, postordre osv.

Jeg taler selvfølgelig om pris versus kvalitet.

Hvor I mener det er bedst at handle. Hvor ville I handle hvis i skulle male 180kvm hus på alle leder og kanter indvendigt?

Spørgsmålet om hvorfor jeg vil hente maling i Sverige eller Tyskland er selvfølgelig hvis det bedre mht pris og kvalitet så ville det være en mulighed. Hvis internettet er et så selvfølgelig bedre sted at handle så er jeg selvfølgelig interesseret i at høre agrumentationen derfor.

I stedet for at smide et link op til et af de mange tusinde steder der kan købes maling så vil det være prisværdigt med, hvorfor skal det købes der, har man erfaringer med det mht. pris og kvalitet.

Kan sagtens selv find 2-3000 links / steder hvor der kan handles maling.
På en måde er det et lidt skørt spørgsmål at stille her på LDS. for nogen kan lide datteren og andre moderen. Det er sådanne spørgsmål du selv må høste dine erfaringer ved.
På en måde er det et lidt skørt spørgsmål at stille her på LDS. for nogen kan lide datteren og andre moderen. Det er sådanne spørgsmål du selv må høste dine erfaringer ved.


Hvad er det så man har et forum til?

Jeg går ud fra forummet så burde lukke fordi nogle kan lide datteren og andre moderen? Er forummet ikke til for at folk kan få hjælp og forskellige håndværksmæssige syn på problemstillinger til alt hvordan tagrenden skal monteres til valg af maling?

Jeg syntes egentligt jeg stiller er relevant spørgsmål omkring "lav-det-selv" . Jeg skal male et hus på 180kvm og prøver at spørge hvor folk har gode erfaringer med at handle maling ind til god pris og kvalitet.

Jeg er udemærket klar over jeg kan gå ned i et farvehandel og købe god kvalitetsmaling der. Men kunne være der var nogle mere fornuftige steder, som jeg skrev, sverige, tyskland, internettet, en speciel farvehandel nogle havde kendskab til etc.

Jeg formoder du ikke har et godt bud på hvor du vil købe maling eller selv erfaring med hvor det er fornuftigt at handle maling. Hvis der kom en tråd omkring varmepumpe, energiforbedringer så kunne jeg selv byde ind med min ekspertise. Det er jo hvad forummet går ud på. Folk byder ind med hvad de har af viden og erfaring, så må man selv sorterer i svarene herinde.

Konstruktive svar på tråden er mere end værdsat.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Håndværkeren> Et eks på en tråd.

eks 1:
hej nu skal du høre. jeg malede mit hus for 2 år siden på 160 kvm og jeg havde god erfaring med XXX handler da han gav gode rabatter cirka 25% når jeg købte det hele der og var super god til at hjælpe mig med at få dimensioneret mængderne. Dessuden tager han resten af de uåbnede produkter retur

eks 2:
Jeg har gode erfaring med at købe det bedste og billigste maling på nettet der sparer du mellemhandleren og er min erfaring du får de bedste rabatter. Dog får du ikke rådgivning som i en butik men ved du hvad du skal have så er det , min erfaring det bedste.

eks 3.
Du sparer 20% på at handle i en svensk malerhandler end i en dansk.

eks 4.
Jeg er selv maler og jeg bruger altid XXXXXXX




get it ?
Jeg fik ved malergrossisten, en god maling der daekker godt. mener det kostede 498, pr 10L. de saelger ogsaa kvalitets maling til feks karme og lister (tysk maling paa vandbasis) ogsaa god daekke evne. jeg brugte ca 10L til en lejlighed paa 85 kvardrat meter, og en daase 3/4L til karme osv.
Team baatgaard> Tak for en konstruktivt indlæg
Jeg går ud fra det er på www . malergrossisten . dk du referer til.

Kan du hjælpe mig med at forstå "Tysk maling på vandbasis" er det bedre end andet?
Jeg bruger altid flugger, det er ikke specielt billigt, men jeg får altid god vejledning, og et produkt der aldrig har skuffet.
Det sætter jeg højere, end at spare lidt kr.
Mvh jens
Jeg bruger altid flugger, det er ikke specielt billigt, men jeg får altid god vejledning, og et produkt der aldrig har skuffet.
Det sætter jeg højere, end at spare lidt kr.
Mvh jens
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også