Hjælp til Rumæ....

kender en udlænding som er IT reparatør, han spørger om det er mulig på genbrugscentre at finde Bærbare, PC og Monitors LCD. Personlig tror jeg ikke det er mulig at finde noget, hvor diverse dele kan anvendes. Jeg mener også at der er virksomheder som opkøber alt hvad de kan få fat i og genbruger hvad de kan. Så jeg tror ikke der kan findes noget uden at der skal betales en sum penge. Hvad mener du?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Reelt tror jeg der smides en del ud der stadig er brugbart, men ikke længere upto date.
Nok både skærme og stationære maskiner der skiftes ud af bekvemmeligheds hensyn.

Men når det er sagt så tror jeg ikke det er muligt at hente kasseret grep på genbrugsstationerne.
Når ting ruller ind her er det at betrakte som affald og PC'ere og skærme som miljø affald der skal bortskaffes på den rigtige måde. Og i denne sammenhæng er det reelt en miljømæssig forsvarlig skrotning.

Det vil der kun være miljø autoriserede firmaer der kan klare, så din ven må finde andre kanaler.
Fx kunne han måse annoncere i DBA og gulog gratis eller kontakte diverse genbrugsforretninger, de kan måske have grej der ikke kan sælges, men som han stadig mener har en værdi. Men om det er muligt aner jeg ikke.

MVH Njord :-)

MVH Njord
Man må ikke tage noget fra genbrugsstationer, så kaldes der tyveri.

men der findes en masse ting derude som stadig virker fint, det er bare blevet forældet, og er umuligt at sælge, selv mindre fladskærme som er fuldt funktionelle smides ud da de ikke kan sælges.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis