Ukrudt træ terrasse hvad gør man ?

Jeg har en træ terrasse, hvor der IKKE ligger filt under, nogle steder på terrassen kommer der ukrudt op mellem brædderne som ligger med 5 mm afstand, det er ikke muligt at tage et brædt op.

Kan man bruge Round Up, eller laver det misfarvninger på træet ? som er lyst gran træ.

Eller hvad kan man ellers bruge ?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hm du har hvis skidt i nellerne da du lagde dine brædder du kan jo prøve et lille uskyldigt sted med ukrudt midlet så får du jo syn for sagen

PEK

 

Kogende vand ! Jo men det hjælper ikke i længden, Så kan du lige så godt fylde vejsalt der ned, men det er forbudt ! Altså op med samtlige brædder, ukrudts dug på og så på med brædderne igen
Det kaldes også fjumrejob
håndværker ? jeg har flere steder brugt ukrudsdug, godt nok ikke under en træ taresse men steder med grus over og der kommer stadigvæk ukrudt, mælkebøtter og tidsler bore sig igennem alligevel, de er så nemme at hive på da de ikke laver hul, bare sådan filtrere rødderne igennem dugen og fæstner sig. vil det ikke også kunne ske under en sådan taresse, eller er der så lidt lys at det ville være nok til at stopp det ??? er bare frygtelig nysgerrig.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Jeg mener som ny her i forumet, du skal sprøjte ned i revnerne, jeg tror du kan holde ukrudtssprøjten hel mod revnerne og trække den langs hele vejen.
Men du skal bruge ukrudtsmiddlet keeper, det er meget mere langtidsvirkende, så kommer der ikke ukrudt mere i år.

Mvh EH
Jeg mener som ny her i forumet, du skal sprøjte ned i revnerne, jeg tror du kan holde ukrudtssprøjten hel mod revnerne og trække den langs hele vejen.
Men du skal bruge ukrudtsmiddlet keeper, det er meget mere langtidsvirkende, så kommer der ikke ukrudt mere i år.

Mvh EH
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis