Sportsudstødningsophæng har brug for hjælp

Hej folkens
Jeg står med et problem. Jeg skal have monteret en sportsudstødning på min bil, det er en universal potte, så der er ingen ophæng på. Mit problem er så at jeg desværre ikke kan bruge mit ophæng fra min standard udstødning, da det ikke kan passe over på sportspotten pga. formen på det originale standard ophæng har en lidt "sjov" form.

Indtil videre er min løsning at bruge et bånd til at spænde rundt om potten for at få den til at blive holdt oppe. Men jeg er ikke helt vildt meget for den idé, der burde kunne være andre bedre løsninger, men jeg er helt blank lige nu og kan ikke komme på andre idéer.

Hvilke løsninger kan jeg evt. bruge? Evt. nogle stænger af en art eller sådan noget? Jeg har aldrig før prøvet at lege med sådan en universal potte, så ved ikke lige helt hvilke løsninger der er bedst. Er bare bange for at hvis jeg kun bruger et "bånd" så vil den måske ryste for meget og evt. dingle rundt når man kører ujævne steder.

:-D
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg får det lavet hos en mekaniker, men skal bare selv skaffe de nødvendige dele. Så hvis man kan købe nogle gode dele til formålet så skriv endelig og hvor de kan købes.

På forhånd mange tak

:-D
Du er forhåbentlig klar over at du får problemer med syn.
smid den ad h.... til og køb en dæmper der passer til din bil - og som den kan synes med - og komme i razzia med!

.... og som ikke ødelægger afstemningen i motoren med nedsat ydelse til følge.
Det er sjovere at have HK og Nm end db.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

nemlig, Chr.! Det var faktisk bedre hvis du brugte pengene på en chip´ning

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis