Håndværkervinduet, erfaringer søges? Anbefalinger generelt

Vi står og skal have lavet en totaludskiftning af vinduer i hele huset, samt af hoveddør, kælderdør og bryggersdør - så det er jo en større udskrivning.

En kollega anbefalede http://www.haandvaerkervinduet.dk/ men jeg synes ikke at kunne finde de store erfaringer med dette produkt.

Det er mest kvaliteten jeg er interesseret i, prisen lyder meget fair, måske nok lige lovlig billige, hvorfor jeg er i tvivl om kvaliteten.

Nogle der har praktiske erfaringer med denne producent eller kan anbefale en anden man også bør indhente et tilbud via...?

På forhånd tak

Mvh

Frederik
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige skiftet vinduer i hele huset, jeg valgte at købe fra danske-vinduer.dk
Jeg syntes de gav rigtig god service, var hjælpsomme og kvaliteten er fin, deres priser er samtidig rigtig fornuftige.
@danielvagn

Dem kender jeg ikke.

Hvis du har tid må du gerne dele hvilke producenter valgte du fra? Hvorfor? og hvad fik dig til at vælge netop dem(danske-vinduer.dk)?

For vores vedkommende forestiller jeg mig at vi kommer til at ligge på en udskrivning på 140-175.000 (inkl i sætning) - så det er jo ikke bare hvad som helst man vil have sat i

Mvh

Frederik
Nu kender jeg ikke til håndværker vinduet, og som du selv siger, så er der ikke voldsomt meget information om dem.

Jeg kender dog både KPK vinduer og Outline som begge levere god kvalitet til en god pris.

Går ud fra vi snakker trævinduer, og ikke træ - alu partier.

Ja, jeg ved faktisk ikke om det skal være træ eller træ-alu.

Jeg er jo ikke den store handyman, så det med vedlige hold kan jo skræmme. Men træ giver klart et mere organisk indtryk, så...

Det er store vinduespartier der er tale om, så det er jo ikke fordi der bliver så meget træværk sammenlignet med et dannebrogsfag...

Hvad anbefales?

Mvh

Frederik
Skrevet af Koludabyg på 04 jul 2012 09:48
Nu kender jeg ikke til håndværker vinduet, og som du selv siger, så er der ikke voldsomt meget information om dem.

Jeg kender dog både KPK vinduer og Outline som begge levere god kvalitet til en god pris.

Går ud fra vi snakker trævinduer, og ikke træ - alu partier.


Det er nogle du selv forhandler/opsætter?

I såfald må du jo komme forbi og give et tilbud

Mvh

Frederik
Annonce
Nej, ikke længere, men mon ikke en lokal tømrermester i dit område, kan klare den opgave...
Skrevet af frold på 03 jul 2012 11:47
Vi står og skal have lavet en totaludskiftning af vinduer i hele huset, samt af hoveddør, kælderdør og bryggersdør - så det er jo en større udskrivning.

En kollega anbefalede http://www.haandvaerkervinduet.dk/ men jeg synes ikke at kunne finde de store erfaringer med dette produkt.

Det er mest kvaliteten jeg er interesseret i, prisen lyder meget fair, måske nok lige lovlig billige, hvorfor jeg er i tvivl om kvaliteten.

Nogle der har praktiske erfaringer med denne producent eller kan anbefale en anden man også bør indhente et tilbud via...?

På forhånd tak
Hej på forum

Kvaliteten er der absolut ikke noget at udsætte på.

Jeg kender håndværkervinduet aldeles godt. Det startede tilbage i 1907 som en tømrerforretning og har senere udviklet sig til en mindre vinduesfabrik, så de har efterhånden overlevet et par kriser :-)

Det ligger på Mors og jeg har selv arbejdet der i en kort periode. Min storebror har vel snart 25 års jubilæum. Der er hovedsageligt ansat uddannede tømrere/snedkere og de er markant bedre til at lave vinduer end markedsføring, så måske er det derfor svært at finde meget materiale om dem. 

Vi har selv et par døre i vores hus nu og bruger dem igen til vores ombygning. Vi er meget tilfredse med kvaliteten. De er forresten også begyndt at lave 3 lags træ/aluvinduer hvis det skulle have interesse.

Jeg ved ikke om de er billigere eller dyrere end andre, men jeg er tryg ved produktet da jeg kender håndværkerne bag produktet og selv har været gennem hele processen på fabrikken.

Hvis man ringer og får en snak med Morten (min bror), så får man ikke en gang salgsgas fra de varme lande fra en super sælger, men fra en tømrer som selv står med i produktionen og ved hvad han taler om. 

Håber I må få et godt byggeprojekt.

Mvh Jakob



Mvh Jakob

Tidligere både: Bandholm 26, wiking 21
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis