Samling af komposit bordplade til køkken.

Hej Med Jer

Jeg er ved at få sat nyt køkken op  og har købt sådan enkomposit granit plade.
Men synes ikke den samling tømren har er særlig pæn.Troede faktisk man
kunne lavee en næsten usynlig samling.
Er der nogen der vil fortælle hvordan  jeres komposit bordplade samlinger ser ud ?

Hilsen Jan
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvfølgelig kan du få det lavet så du næsten ikke kan se samlingen, men det koster nok en del mere. Det vil kræve en meget dygtig snedker eller sten sliber at samle dem så de er 100 % lige i samlingen.
Billeder, så er det nemmere at fortælle om det er okay eller ej...

Generelt så kan stenplader jo stødes ret tæt sammen, hvis ellers de er rette, det er ikke en tømrers arbejde, at rette nye stenplader af, så disse kan stødes sammen, det må man forvente pladerne er når de kommer fra leverandøren.
Hej

Takker for svar.
Vi troede fajlagtigt at samlingen kunne svejes sammen så man ikke kunne se den.
Men var åbenbart ikke den type plade vi har købt.
Men tømren var heller ikke tilfrds med samlingen han havde lavet så han lavede
den om inden vi nåede at sige noget.
Er faktisk blevet pænt og er helt lige, samlingen kan ses men da det er en meget
lys plade kan det nemmere ses end hvis den var mørk.
Det korte af det lange er at vi nu er tilfredse.

Hilsen Jan
Jamen så fik det alligevel en lykkelig udgang, fordi de viste sig at være en tømrer med lidt faglig stolthed, der ikke ville levere hvad som helst...

Super med denne tilbagemelding.
Hej Koluda

ja tror han besidder en del faglig stolthed  for køkkenet er placeret som
et U form mellem 3 faste vægge.
Da han lavede det ene hjørne kunne det ikke passe 100% (gammelt skævt hus)
og da vi snakkede med ham om det måtte han jo indrømme at han næsten
ikke kunne sove fordi det drillede ham  Men ja er dejligt med gode fagfolk.

Hilsen Jan
Hej Badedyr
Jeg går og bygger køkken og overvejer om jeg skal vælge en Komposit bordplade. Kan ikke finde så forfærdelig meget info om det på nettet, ud over dette indlæg, men håber du ser dette og er villig til at hjælpe.

Først og fremmest ville jeg høre om du stadig er tilfreds med den den dag i dag?
En ting der går mig på og som jeg tænker meget over er hvordan samlingerne mon kommer til at blive på sådan en bordplade (derfor jeg havnede i her). Den skal helst ikke være synlig og dårligt kunne mærkes og det frygter jeg at den kan.
Det ville hjælpe mig rigtigt meget hvis du eller andre uploader et billede af en samling på en komposit bordplade. Der er ingen udstillet hos min køkken forhandler.

Mvh Casper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis