murstensskaller

Hej.
Jeg kunne ufattelig godt tænke mig at høre om der er nogen her, der ved om det er muligt at montere murstensskaller på fibergipsplader, der desværre er blevet tapetseret med savsmuldstapet.
Jeg har søgt rundt på nettet uden held, så jeg prøver den kloge del af befolkningen - nemlig det erfarne gør-det-selv-folk :-)))

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er det sikkert.
Men savsmuldstapetet skal måske væk først!
Men hvordan vil du skaffe skallerne?
Sitting Bull : skallerne er ikke lige "problemet." Det er kun et spørgsmål om at købe dem et eller andet sted - ligesom je__ns skriver et link til.
Mit STORE spørgsmål var nu om jeg kan sætte dem om på en tapetseret fibergipspladevæg. Og dette ønsker jeg stadig noget mere viden om, da jeg ikke lige har helt tjek på om det kan lade sig gøre. Jeg har dog en anelse om, at hvis jeg bruger en form for grunder, så vil det sagtens kunne lade sig gøre. Men, jeg aner det ikke. Så derfor; HJÆLP :-)
Nå-nå.

Ja, murstensskaller er jo noget alle byggemarkeder har på tilbud hver anden uge! :o)

Men måske kan du undlade savsmuldstapetgrunderen og bruge stanglim til fastgørelsen!

Ja-ja, Sitting Bull :-)) murstensskaller kan man - såvidt jeg har fundet ud af - få flere steder. Nej, de er nok ikke lige på tilbud hveranden uge. Cirka sådan langtfra. Men, det er noget jeg virkelig ønsker og så må jeg jo bare spare sammen til det. Eller tage mig råd til det. Men, der er jo bare ikke nogen ide i at drømme mig afsted på den hvide murerske, hvis det overhovedet ikke kan lade sig gøre.
OG eftersom jeg ikke har en disse forstand på det og ikke har kunnet finde nogen som helst læsning om det, ja, så tyr jeg jo til at spørge jer herinde.
Stanglim??? Det må vist i afdelingen med knofedt, skotskternet sytråd og alle de andre skønne ting ;-))))))
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis