Suzuki - hvilke årgang?

Hej alle,
Jeg har en påhængsmotor suzuki 16 hk. 2 takt uden mærkeplade og har derfor meget svært ved at bedømme årgangen og modellen - kan nogen her hjælpe mig med at bestemme typen udfra billederne?

Gode hilsner, Martin

Gode hilsner, Martin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er jeg ikke Suzuki ekspert, men mit gæt vil være den fra fra sidst i 80'erne.

Men når først motoren er ved at have nogle år på bagen, tæller årgangen ikke så meget.
Så er det mere motorens stand,der er en god ting hvis den har været serviseret og vinterkonservret, gennem tiden.
mvh jens
Hej Jens
Mange tak for svar - motoren har været serviceret og er løbende blevet skyllet med vand, og jeg påtænker at få den serviceret som en ekstra sikkerhed.

Jeg har også selv gættet på et sted i 80'erne, men hvorfor jeg søger efter selve modellen er for at kunne finde priser på stumper til dyret ;0)

Hvis nogen har et bud der går nærmere, eventuelt et model nummer så kom til tasterne - og hvis i har nogle gode steder at anbefale på Sjælland til et hovedservice mv., samt steder man kan købe stumper til maskinen modtages dette med kyshånd ;0)

Martin

Gode hilsner, Martin
Blot for at lukke tråden og udløse spændingen, motoren er fra 1978-79 jf. brødrene Madsen fra Holbæk

Gode hilsner, Martin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis