tv. viser ingen billeder

Jeg har en prosonic fladskærm model b19f6d 3 år gammel, den viser ingen billede, men den grønne lampe lyser, jeg tror den er frossen. er der nogen der har en god ide` til at reset den?

Hilsen Otto
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo en billig skærm, og garantien er udløbet, så kan du godt smide det på lodsepladsen. Jeg har aldrig hørt om en genstart knap på et TV.
Er der slet intet billede eller noget som helst på skærmen? Er der lyd? Det kan være antennestikket der er faldet ud
Kan TV'et modtage signal fra fjernbetjeningen? (Denne kunne mangle batteri). Har du prøvet at betjene TV'en på de knapper, der sidder på det?

Normalt er eneste reset-mulighed at tage stikket ud i en times tid, og derpå tænde fjernsynet igen.

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er ingenting der virker, når jeg bruger fjernbetjeningen, kan jeg se at den grønne lampe blinker. Den har stået stille uden strøm i ca. 30 timer, skærmen er stadig sort og ingen lyd. Jeg har prøvet næsten alt, bortset det der får den til at virke.

Otto  
Er der ikke en knap/omstiller som du ved et uheld har aktiveret som omstiller TVet til at virke som monitor for et ekstern signal fx computer eller video osv ????

   elektriker fra jævnstrømmens tid

Det eneste jeg har gjort, er at sætte tv2 kort i, så frøs den, jeg tog kortet ud igen slukkede og ville tænde igen, men nej så var det sket.

Otto 
Annonce
Det må være muligt at nulstille TVet dvs. gå tilbage til fabriksindstillingen via knapper på TVet..

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Så er det jo TV2 du skal henvende dig til, hvis du er kommet retmæssigt til det kort.
Jeg har også hørt det skulle være muligt at fabriksindstille  via knapperne, men jeg ved ikke hvordan.
Tv2 vil helt sikkert ikke arbejde med sagen. Det er en original kort, som er købt og betalt på lovlig vis.

Otto
Det er jo deres kort der har nedbrudt dit TV, så må det også være dem der skal udbedre skaden.
Jeg kan prøve at skrive til dem, men jeg tror ikke de vil erstatte.
 
Otto
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis