montering af hæktransducer indvendig

Jeg vil have min hæktransducer (garmin 400c) støbt fast indvendig i båden,hvad skal jeg bruge af flydende støbemiddel ??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Nord47, der har lige vaeret en traad om dette, proev at soege paa det, men jeg tror det var silikone de andre gjorde det med, og det virkede fint.
Mvh.
Hej Baatgaard
Tak for svaret
Jeg har prøvet 3 gange med silicone uden optimal effekt,nu skal den støbes fast,men i hvad ??
Har nu prøvet at montere 2 stk hæktransducere i silicone de virker fint begge to.
1: læg trsducer i en plastic pose med vand og prøv om den virker der hvor du har tænkt dig at placere den
2:lav en lille "støbe kasse" i træ pap el lignende
3: vær opmærksom på at der ikke må være luft mellem skrog og transducer
4:vend transducer rigtigt  snakker her af erfaring
siliconen skal lige tørre lidt
Så burde det virke. Hvis du hellere vil støbe den fast står der i min lowrance manual at man kan sætte den invendig i araldit eller anden 2 komponent lim, men igen ingen luft.

mvh per

Med venlig hilsen Per.
Hi Per
Tak for din hjælp
Har prøvet 1: virker alle steder i vand
Har prøvet 2: virker i vand "støbe i kasse"
Andre har prøvet for mig uden effekt.
Hvad er det for noget med 2-koponent lim jeg kan bruge ?? Ca. 300 gr.
Mvh
Tror de kaldte det epoxy 2 komponent men du kan søge på google manual lowrance elite 5. Men du har kun en chance hvis du limer.Da jeg skulle prøve første gang fik jeg vendt den fejl, mente fejlagtigt at det da måtte være den "bløde"ende der skulle nedad men det er den side modsat belag der skal nedad ,men fik det rettet inden siliconen tørrede er du sikker på den ikke vender fejl
mvh per

Med venlig hilsen Per.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også