Blforsikring


   Hej LDSèr.Dette til jeres orientering- så ved I det også!  

   Under et asfalteringsarbejde i en uoverskuelig kurve, endskønt i den anden vejbane, blev det nødvendig for mig at "bakke" for at få trafikken til at "glide". Under denne manøvre ramte jeg den bagvedkørende bils forreste nummerplade, som blev let bøjet. Da min bil stod i bakgear, kunne jeg lige så godt først som sidst tage skylden for uheldet, som da kun blev betragtet som en bøjet nummerplade.
   Mere end et år senere modtager jeg et krav fra mit forsikringsselskab (TRYG) på 3047,00 kr. som min andel (selvriciko) af uheldet. Noget forbavset tog jeg telefonisk kontakt til selskabet, som  fortalte at i indtil 2 år kunne skadeslidte vendte med at lade skaden udbedre. Jeg så og påtalte det som en mulighed for, hvis man laver en selvforskyldt skade i den tid , kan "den" komme med på min/mit forsikringsselskabs regning. Hvilket sidstnævnte også medgav kunne være et problem. Men sådan er loven.    2 ÅR, IKKE NOGET MED 3 mdr.iflg TRYG.
   så blev jeg lidt klogere og 3000 kr.fattigere.   mvh. anvi
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeps. En meget brugt trafik at bruge assurancehammeren. Skidt moral.

Kommer man i den slags situationer, bør man bruge sit kamera, som de fleste vel har i dag i deres mobil.tlf.
Selvf. kan et billede ikke fuldstændig fastslå en evt. bagvedliggende skade, meeeen

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis