Punkteret ring på bassin

Ville lige sætte datteren 10.000l store svømmebassin op i dag, og pumpede så den store ring op med luft, for at finde ud af den er utæt...

Ringen er jo 4 meter i diameter så ikke sådan lige at søge huller ikke på traditionel vis, nogen der har et godt fif her til at lokere hullet ?

Havde selv tænkt på opvaskemiddel og en smule vand i ringen, også puste den op, men kræver måske lidt held at få den til at presse luftbobler ud af hullet, hvis ikke det ligger i bunden af ringen jo...
Ville lige sætte datteren 10.000l store... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har engang lappet et badedyr med lidt 10 sek. lim i hullet det holdt i flere år, så det er også en mulighed hvis det er et lille hul.
Mvh Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Skulle sådan en Tømresvend ikke nok kunne lave et fint 8 eller 12 kantet ramme system som bacinnet kunne hænge i
Skrevet af Koludabyg på 09 jul 2012 22:01
 så måske slipper jeg alligevel for det i år...

Det ser rigtig meget ud til, at der ikke bliver behov for bassinet, idet efteråret er begyndt!
Der er mere behov for at få kakkelovnen renset og tændt op, som jeg gjorde her til morgen!


Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Håndværkeren på 09 jul 2012 22:25
Skulle sådan en Tømresvend ikke nok kunne lave et fint 8 eller 12 kantet ramme system som bacinnet kunne hænge i
Jo, eller et lille lysthus så det er indendørs pool...
Skrevet af ktm på 10 jul 2012 08:52

Det ser rigtig meget ud til, at der ikke bliver behov for bassinet, idet efteråret er begyndt!
Der er mere behov for at få kakkelovnen renset og tændt op, som jeg gjorde her til morgen!


Ja, det bliver i hvert fald ikke meget sommervejr her de næste 14 dages tid, håber uge 30 skulle blive bedre, så vi får bare en smule solskin når vi er i sommerhuset.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis