TIlbage til 1.indlæg ved svar

Nu er det godt nok langt tid siden denne bug med at man røg til 1.indlæg ved svar i en tråd dukkede op, og den driver da en til vanvid, er der nogen horisont for at dette bliver fikset eller ?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eller at vi kun får en mail uanset hvormange der har besvaret inden for døgnet.
Jeg kan desværre ikke gøre så meget. At den hopper tilbage til side i, har været en kendt fejl længe hos leverandøren. De sagde for 1 år siden, at det var blevet løst, men en opdatering senere og det gik galt igen.

Nu er leverandøren blevet solgt til et andet firma og der er desværre ikke noget jeg kan gøre. Jeg håber, at den næste version af forummet (som det nye firma står bag) vil løse problemet, men jeg ved det ikke. Mht. flere emails ved besvarelser, så har jeg prædiket det for leverandøren i årevis. Har ovenikøbet prøvet at bestikke dem til at lave det, men desværre er de ikke enige i, at det er en god ide. Håber at vi får en chance til, når det nye firma har "udgivet" den næste version og åbner for gode ideer.

Mvh. AllanE
Ja, i har ikke været heldige med de udviklere her de sidste par år, utroligt de er så langt tid om det, når man kigger på hvor hurtigt udviklingen går på de forskellige opensource forums, som jeg også selv benytter til mit eget forum.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis