Så kan de lære det...!

Ved ikke om noget har læst dette, men hvis ikke så kan i da kun få en lille smil på læberne af dette...

http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/451741:Vejle--3F-ere-overdoevet-af-taagehorn

Utroligt af en fagforening ter sig sådan, og føler sig hævet over Dansk lovgivning, det er direkte chikane og vil sikkert til sidst koste den mand hans virksomhed, fordi fagforeningen ikke kan se udover egen næsetip.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Thomas Nielsen: Vi har sejret ad helvede til
Gad vide om ikke det er meget mere sandt, end han selv troede?

Med venlig hilsen
ktm

3F har ikke sat sig ud over lovgivningen idet blokade er et lovligt konfliktvåben i Danmark. De forsøger jo at sikre ordentlige overenskomster for de ansatte. Der er vel ingen danske arbejdere der ønsker at gå til mindstelønninger som dem der tilbydes i f.eks. USA.I øvrigt er DA enige i at den danske model hidtil har fungeret godt i rigtigt mange år, og ønsker ikke ikke en ændring.
Skrevet af gug på 25 jul 2012 09:35
3F har ikke sat sig ud over lovgivningen idet blokade er et lovligt konfliktvåben i Danmark. De forsøger jo at sikre ordentlige overenskomster for de ansatte. Der er vel ingen danske arbejdere der ønsker at gå til mindstelønninger som dem der tilbydes i f.eks. USA.I øvrigt er DA enige i at den danske model hidtil har fungeret godt i rigtigt mange år, og ønsker ikke ikke en ændring.
Helt enig
Vejlegården har indgået kontrakt med Kristelig fagforening som bla. indebære  45 timer rbejde om ugen, og ingen betaling for overarbejde.

Det er sku ikke okay

mvh jens

Det første indlæg var sjovt, uanset om man er rød eller blå! (Gul)

MEN dette er et debatforum, som ikke vil tillade politiske diskussioner og alt det bøvl det kan medføre. Uagtet at der er mange meninger om Vejlegården og 3F, er det ikke tilladt fra Admins side, at diskutere dette, på LDS!

Bare lige for at stoppe jer, mens tonen endnu er god :-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Nej Næstformand - det første indlæg var ikke sjovt, men plat og unuanceret, så hvis du ønsker at lukke en debat ud fra at der ikke skal diskuteres politik i dette forum, hvilket jeg iøvrigt er delvist enig med dig i, så er det ikke god skik at lukke den med din egen mening, for så indgår du jo selv i debatten, men giver ikke os andre mulighed for at svare.
vh
gug
Det er selvfølgelig korrekt. Og taget til notesblokken :-/
Jeg takker for den venlige påmindelse.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis