Elinstallation i garage.

Er der nogen her der har et kvalificeret bud på hvad det vil koste at lave en ny elinstallation i en garage på 65 m2.

Der er ført 5 x 2,5 mm2 kabel ud til garagen og der er sikringer i hustavlen til det,  men der skal nok være en undertavle i garagen. 

Der er 3 rum som alle skal have lys og nogle stikkontakter.

Jeg regner med at der i alt skal være 15 lysarmaturer som jeg allerede har.

Installationen kan trækkes på loftet, men nedføringerne bliver synlige.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umiddelbart lyder det som en dags arbejde + materialer.

Jeg havde selv en elektriker gående en dag for noget tid siden ifbm. flytning af en tavle. Dvs. noget kabelarbejde + en ny tavle. Det gav jeg omk. 7000 for. Så det er nok i det prisleje.
Hej Aksel.

Hvis du selv køber materialerne kan du lave det noget billigere selv.
Selvfølgelig skal du have en elektriker til at montere tavlen osv.
Men kabeltræk og materialeindkøb kan du selv klare, og på denne måde spare en masse penge.

Hvis du selv køber en typegodkendt og varmeberegnet færdigtavle som er klar til brug, og selv køber materialerne vil et skud i tågen være at du kan spare omkring 2-3000 kr på dit garageprojekt

Mvh Jonas Ebbe

Elartikler med gratis levering i hele Danmark : www.greenline.dk
Blog om Elartikler - Alle kan være med : www.elartikler.dk
LED belysning og LED pærer : www.ledlys.dk
Synes lige jeg vil give Greenline en røffel for at være farvet af forretning og opfordre til, at man selv påtager sig autorisationskrævende arbejde!

Certificeret Statiker

Jeg vil tilslutte mig Ingenioren - specielt når man som forretning er underlagt "oplysningsbekendtgørelsen" der netop går ud på at man er forpligtet til at oplyse kunderne om i hvilket omfang materialerne må anvendes.

Som jeg tolker det vil det være et direkte brud på samme.... men bevares, så længe virksomheden ikke er nævnt med navns nævnelse... eller der ikke er angivet en ansvarlig med tilknytning til virksomheden er der jo ingen skade gjort :-)

Derudover er der også opfordring til brud på elinstallatørloven.

Men begge brud takseres med bøde, så det er jo ikke noget man ikke kan betale sig fra :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis