Weber Q300 eller større model?

Nu har vi haft nogle triste dage, men det ser ud til at solen begynder at dukke lidt frem igen. Derfor skal vi have investeret i en god gasgrill. Grunden til gas er at det skal være hurtigt at starte op 

Har set på nogle af de store modeller i byggemarkedet, som man kan få til omkring 6000 kroner. Men derudover findes der Weber Q300 som jeg overvejer. Den koster under det halve og er med låg, indbygget termometer og sådan.

MEN, er der nogle herinde som har prøvet en af disse mindre modeller. Umiddelbart skulle man jo kunne få samme resultat (direkte og indirekte). Hvis man ikke går op i designet, er det så værd at betale over det dobbelt for en af de store modeller?  
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har selv en Q300, og er rigtig glad for den, selvfølgelig er de store modeller fine, men koster også en del mere.
Lige meget hvad du vælger tror jeg bestemt du bliver glad for en gasgrill, størrelsen skal i vælge ud fra hvor store grill fester i holder ;-)

Jeg kan meget varmt anbefale og købe et Roteserie til jeres gas grill, bedre kylling kan ikke laves
Helt enig med Daniel..
og en holder til brød.. det er efter min mening den største fejl q300 har.. alså at den skal købes xtra... men kanon grill
Mener at hvis man køber Q320 modellen, er der brødholder og lys incl  

Q320 Limited Edition - sort inkl. vogn & luksusbetræk

Weber Q320 Limited Edition med GRATIS luksusbetræk Weber Q320 Limited Edition er flagskibet inden for gasgrill. Webers Q320 gasgrill har udover det praktiske sidebord en fantastisk rummelighed og to brændere. Weber gasgrill Q320 har også lys i håndtaget og en handy brødhylde. På Weber Q320 Limited Edition kan du både grille direkte og indirekte. mindre information

På lager

Detaljerede forhandleranmeldelser:
Skriv en kommentar

.

Read more: http://www.pricerunner.dk/sp/weber-q320.html#ixzz1zDR2BmW1

Hej fandt lige dette ved at google Q320

Tim  

Hvis det var mig ville jeg helt sikkeret gå efter den som Svalebo linker til, de sidste penge er givet rigtigt godt ud.

Mvh Dannie

Offshore Elektronik teknikker og elektrikker
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis