Toiletafløb

Hej
Jeg overvejer at flytte mit toiletafløb 35 cm. frem og 35 cm. til siden og etableret et væghængt toilet i min lejlighed på 1.sal.
Er det muligt at få sammensat afløbsrør fra det nye toilet til det gamle afløb eller skal gulvet brydes og afløbet flyttes?

Glæder mig til at høre fra jer.

Vh. Thomas

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ThomasTJ

Velkommen til LDS.

Du må nødvendigvis brække dit gulv op igen for at lægge nye rør.

Ellers går du og andre jo og falder over kloakrøret, hvordan havde du ellers tænkt at lave det?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
@Maskinsnedker
Tak for velkomsten:-)

Jeg havde tænkt mig at etablere en væg 35 cm længere fremme fra det oprindelige toiletafløb hvor det nye toilet så skal hænge.Derfor vil der ikke være synlige rør fra toilettet
Hvordan får man taget det gamle toilet af afløbet og skal der slukkes for noget.
Kan man få rør som kan drejes i forskellige vinkler der passer fra det væghængte toilet til det oprindelige toiletafløb.
Jeg er rimelig ny men glæder mig til at høre fra jer.

vh. Thomas

Det gamle toilet er skruet fast i gulvet. Luk for stophanen til toilettet, træk ud og skub så meget vand ud af toilettet med en toiletbørste som muligt, fjern skruerne og løft :-)Er næsten 100 % at du kan finde bøjninger så det kommer til at passe med afløbet. De fås i 15, 30,45 og 87,5 grader kan sættes samme og drejes så alle vinkler kan rammes. god fornøjelse.
thomasTJ

Nå ja når du siger det, kunne ikke lige se det for mig, tak så lærte jeg da lidt igen ikke

Go' arbejdslyst.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Den fine velkomst skal ikke få dig til at glemme at såvel rørføring for afløb, installation af toilet samt vandinstallationer - er autoriseret arbejde.
Sitting Bull.

Rigtigt.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis