Stingray solcelle paneler

Er der nogen der kender Stingray panelerne fra XL-Byg? Er merprisen for Stingray vær at tage med?
Mit tilbud lyder på 90.500,- for alm. mono paneler og 97000 for Stingray versionen.

Pft.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prisforskellen ligger nok mest i at de hedder Stingray, et navn kan ofte være en dyr ting.
Skrevet af nenne på 25 jun 2012 18:08
Er der nogen der kender Stingray panelerne fra XL-Byg? Er merprisen for Stingray vær at tage med?
Mit tilbud lyder på 90.500,- for alm. mono paneler og 97000 for Stingray versionen.

Pft.

I XL-bygs brochure er nævnt at Stingray panelerne har en mindre reduktion i ydelse end andre solceller.
Om det er pengene værd skal der regnes på.



fase
Jeg tror den altovervejende gode ting ved XL- byg produkterne, er at jeg er sikker på XL-byg eksisterer om mange år. Ikke nødvendigvis som XL-byg, men hvor nogen har garantiforpligtelserne.

Personligt synes jeg, at det er fint med alle de forskellige udbydere, men hvor mange er der om 5-10 år, når de første børnesygdomme kommer?

Udviklingen på det her kommer til at speede helt vildt og jeg er personligt fuldstændigt overbevist om, at dem der ikke har penge i kassen om 2 år til udvkling, er væk om 3 år og dermed er garanti mm også.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis