lidt ? til det "sidste" ind søsætning

ja nu nærmer det sig at jeg er klar med den lille dame

hun har dog et par ting der liiige skal fikses inden søsætningen, skruen er i messing og er temmelig grøn og irret, hvordan får jeg den kampklar?

en anden og ret væsntlig ting er at hun er utæt ved stævnrøret, jeg opdagede det ved at der dryppede vand ud efter en afvaskning indvendig. hvad tætner jeg med ?
det skal lige siges at det kommer ikke inde fra røret med rundt om det altså mellem trævrærk og rør, og ka det dryppe af den smule vand der var i bunden kommer der jo nok væsentligt mere når først hun kommer på søen.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

ja nu nærmer det sig at jeg er klar med den lille... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Som jeg tidligere har skrevet til dig, skal du give din propel rå lindolie, så beholder den farven og der kommer ikke begroning på den.
det er os rigtig, den havde jeg lige glemt i forbifarten

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tjaaa rå lindolie har jeg også set i brug og ja det virker - et stykke tid - som så meget andet - der er ikke rigtig noget der duer det eneste der rigtig fungerer er sejl så meget som muligt det kan holde skidtet væk - alt andet er nok mest religion.......jeg har i mine 25 år som bådmekker set og selv afprøvet mange ting og ligger båden stille for længe med lidt sol og varme så skal de kære "kryb" nok finde vej -

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Ja og om ikke andet så tag lidt pæle træk på broen en halv times tid et par gange om ugen
Så bliver din motor også lige varmet igennem og det har den kun godt af.
og fortøjningerne afprøvet

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også