Stelnr. er for kort på hestetrailer

Hejsa

Vi er løbet ind i lidt problemer med vores "så lærte i det, i dyre lærepenge brugte hestetrailer".

Jeg købte en ældre brugt hestetrailer, som min mand har renoveret til mig.

Da den så skal synes, står hele stelnummeret IKKE på traileren. Det er kun de første 6 cifre med type foran. Stelnummeret på registrerings attesten er meget længere. Synshallen vil ikke godkende den, når ikke hele stelnummeret er derpå.

Hvad gør vi så nu?

Det er en ældre brenderup hestetrailer.

Er der nogen af jer, som har et forslag?

Mvh
Helle
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ring til Brenderup og forlæg dem problemet.
Kan i ikke få en tilladelse fra politiet til at få nummeret slået ind igen?

Har engang fået sådan en tilladelse men det var ved en bil.

Er lidt i tvivl om det var synshallen eller politiet der gav mig den. Er næsten helt sikker på det var politiet

R. C. Nielsen

Har du set efter om der ikke er stemplet det rigtige nummer et andet sted på rammen ?
tallene forsvinder ikke bare, noget har hjulpet dem med og blive væk.

hæler er lige så god som stjæler, som du selv skriver, dyre lærepenge.

Hejsa

jeg har talt med Brenderup og det er en mærkekode der ved en fejl er sneget sig op i stelnr. feltet i løbet af trailerens levetid. De har bekræftet at jeg har den rigtige trailer og at det korrekte stelnr. er på traileren. Det er MEGET tydeligt, at der ikke er ændret på tallene på traileren.

De vil også sende mig en data erklæring fra Brenderup, hvis ikke SKAT kan løse problemet uden en sådan. Jeg opgav dog at vente på SKAT i tlf efter en time, de stakler har vist nok at tumle med mht DMR i tiden.

Nå nå Henrik... vi vidste nu godt den ikke var stjålet... De dyre lærepenge var mht hvor dyrt det var sætte i stand, fremfor at købe en ny ;-)

Hilsner
Helle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis