erfaring med bolig alarm

Jeg har købt nyt hus og skal dermed også have ny tyveri alarm.

I det gamle hus, købte jeg i tidernes morgen en premier 416 tror jeg den hed, som bare har virket i 10 år nu. Kun 1 alarm og her var indbrud da den lød.

Jeg tænkte at der nok var sket lidt i udviklingen de sidste 10 år og har googlet lidt omkring dette, og kan se mange anbefaler powermax.. Dette undre mig dog da min genbo har denne, og den hyler konstant. Enten pga batteri fejl, de brix de har med ikke bliver godtaget af alarmen osv. Derudover siger han at han har måtte skifte batteri 1 gang årligt i gennemsnit. Mit har nu holdt 10 år, og når jeg tester HPFI, virker det stadig. Så denne alarm er ikke en option.

Jeg kunne jo så bare vælge en premier igen, men husker det som ret bøvlet med opsætning.. :o)

Nogen der har andre erfaringer? 

\René
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Premier centralerne findes stadig. Jeg sætter en masse af dem op. De er nogle af de mest avanceret centraler til dato, der sker rigtig meget med dem.

Powermax Pro er lige blevet afløst af PowerMaster10. Jeg har allerede solgt over 50 af dem og de kører bare. Og deres nye FOTO-detektor fungere rigtigt godt.

Så der er skam flere muligheder. Premieren kan også køre trådløst.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Powermax og powermaster lavet ikke fejl alarmer. Hvis din nabo har haft mange fejlalarmer skyldes det nok at en detektor har været placeret uhensigtsmæssigt.

Jeg har lidt over 200 af disse anlæg siddende og reklamationerne har været meget få. Typisk defekte gsm sendere og åbningskontakter. Men ikke mange.

Til Premier har Texecom lavet nogle virkelig fede betjeningspaneler og de er for et par år siden kommet med deres trådløse Ricochet hvor detektorene danner et trådløst netværk på kryds og tværs i mellem sig. Rækkevidden er derfor uendelig.

Derudover har jeg lige haft et møde med dem hvor de har præsenteret deres nye Premier Elite centraler.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Fik lige kigget på texecom, og det ser jo lækkert ud. Jeg må vist have premiere igen. ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis