Ny vaskemaskine

Ja, så gik den ikke længre vores gamle vaskemaskine er begyndt at lægge vand samt den larmer når vagmelegmet er tændt og tromlen drejer 

Den stod i huset da vi købte det så ved ikke hvor gammel den er, men vi er blevet emige om at vi ikke vil ofre en rep men købe en ny, men hvad skal man købe.

Vi skal jo hurtigt have fat i en ny budgettet er ca. 5000 kr.

Kan se at elgiganten har både en Simens og en Bosch med 1600 omdrejninger på tilbud i denne uge, men er de gode nok.

Jesper

 PS staver som en ko på glatis kan ikke gøre for det og komma og puntum må du lige selv sætte de ligger her ...........  ,,,,,,,,,,,,,,,,,

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bosch og Siemens er det samme. De laver gode maskiner. Hold dig fra AEG.

Jeg købte for fire måneder siden denne Bosch http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/WAS32464SN/bosch-vaskemaskine-was32464sn

Og den har ikke skuffet. Den vasker perfekt op, knægtens tøj bliver altid rent den er så lydløs at vi ofte må gå ud i bryggerset og tjekke om vi fik startet den!

Før havde jeg AEG. Den stod af lige op til jul. Tre år gammel!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

hej

jeg takker for jeres indlæg mandag tog jeg i elgiganten(elelafanten) jeg havde faktisk bestemt mig til at købe den Bosch de havde på tilbud til 4000, men den var først på lager igen omkring den 1/7 og så længe kunne vi ikke klare os uden. så endte med at købe en asko vølund maskine godt nok 600 kr over budgettet på 5000 kr men hvad sælgeren talte varm om den og fik en okay rabat normal vejl. udsalg var 8500 kr

 PS staver som en ko på glatis kan ikke gøre for det og komma og puntum må du lige selv sætte de ligger her ...........  ,,,,,,,,,,,,,,,,,

må man spørge til hvilken model du købte

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Skrevet af Wezio på 10 jun 2012 21:50

Jeg købte for fire måneder siden denne Bosch http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/WAS32464SN/bosch-vaskemaskine-was32464sn

Og den har ikke skuffet. Den vasker perfekt op, knægtens tøj bliver altid rent den er så lydløs at vi ofte må gå ud i bryggerset og tjekke om vi fik startet den!

Har den samme også købt hos El-giganten.. Virker bare.. 

Havde en samsung før som også kun blev godt 2 år..

Jesper Pedersen

Annonce
Det er denne

http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/W68872W/asko-vaskemaskine-w68872w

 PS staver som en ko på glatis kan ikke gøre for det og komma og puntum må du lige selv sætte de ligger her ...........  ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hejhej. Forstår ikk jeres holdning ang AEG.
Mine forældre har haft AEG alle de år jeg boede hjemme, og ikke én eneste gang gik noget i stykker. Hverken vaskemaskine eller tørretumbler.
Nu har min hustru og jeg AEG og det virker som det skal.
Jeg kan kun anbefale AEG !

 The day you quit is the day you lose.
jeg har købt den nye Samsung Eco Bubble Vaskemaskine, super god maskine, som jeg syntes er meget bedre en Bosch og Siemens. Se på Restfugtighed og den skal være omkring 40-45%.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis