Jeg har brug for lidt vejledning i opsætningen af Skype. '
Når jeg er på Skype, kan jeg fint kommunikere gennem et headset - kamera virker også Ok, men højtalerne er det ikke muligt at høre noget igennem. Ved alle andre typer af programmer - Spil og Web-tv virker højtalerne upåklageligt, men når jeg tænder Skype, så kobles de fra. Hvor har jeg sat et forkert anbragt flueben???

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Virker højtalerne heller ikke når du fjerner stikket til dit headsæt
Nej, det har jeg naturligvis tjekket. Der sker ikke noget, når jeg fjerner headsættet. Det mærkelige er, at højtalerne virker fint til alle andre programmer. Alligevel har jeg prøvet at skifte højtalerne ud med andre højtalere - der kan stadig ikke høres noget i programmet Skype.
I menulinien øverst klikker du på Opkald og fanen lydindstillinger. Her kan du skrue op for lyden i skype. Måske er den skruet ned.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej... jeg ved ikke hvordan man laver en ny tråd, men.
Jeg har et spørgsmål
Hvis jeg nu har fået sendt et billed på min skype, og jeg kom til at slette det (og "tøm papirkurv") hvordan kan jeg så få det billed tilbage??
Skrevet af Simon246 på 16 jan 2013 21:35
Hej... jeg ved ikke hvordan man laver en ny tråd, men.
Jeg har et spørgsmål
Hvis jeg nu har fået sendt et billed på min skype, og jeg kom til at slette det (og "tøm papirkurv") hvordan kan jeg så få det billed tilbage??
Hvis du har tømt papirkurven, så er det væk for altid. Ellers ville det være lidt dumt at tømme en papirkurv

Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 16 jan 2013 23:05
Hvis du har tømt papirkurven, så er det væk for altid. Ellers ville det være lidt dumt at tømme en papirkurv

Ikke helt korrekt, selvom det burde være sådan der eksisterer dog stadig koder i systemet, hist og pist som indeholder de slettede dokumenter, men fylder langt langt mindre. Udfra disse kan man gendanne filer, bla i børnepædofili-sager.

http://www.officerecovery.com/freeundelete et værktøj som gør det muligt at gendanne filer som er slettet fra papirkurven. Jeg har dog aldrig selv benyttet det, så jeg kan ikke guide dig, Simon. Prøv dig frem
Har du kigget under Komunikation?
http://img545.imageshack.us/img545/5774/skypelyd.jpg
Har du kigget under Komunikation?
http://img545.imageshack.us/img545/5774/skypelyd.jpg
Besked til Bent vdr. Skype lyden.

Oftest hjælper det hvis du genstarter Skype mens dit headset er sat til computeren...
Jeg oplever tit at jeg skal enten sætte headsettet til eller pille det ud (alt afhængigt af hvordan jeg vil bruge Skype) og så genstarte Skype - det plejer at virke...

Bekæmper Skægkræ hos SOS Skadedyr - SOS Skadedyrsbekæmpelse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis