12v Handbook...

Hej

Ovre på vores søsterforum sejlnet.dk har en af vores medsejlere lagt 'The 12v Handbook', vel nok den grundigste bibel indenfor alt hvad der har med strøm i både at gøre.

Hvis man ikke er bange for at læse engelsk, er der godt 200 siders godnat-lekture.

Om der brydes noget copyright, skal jeg ikke gøre mig til dommer over, men man kan jo komme til at hente den ned, mens den ligger der, og så skamme sig behørigt, når man kigger i den

12v Handbook

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for link :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Kan ikke finde den på Sejlnet.
Klik på linket, og når du kommer frem, klik på det, jeg har rammet ind herunder.

Jeg kunne godt have linket direkte til PDF-dokumentet - men hvis der skulle blive noget copyright-snask senere, skal der ikke ligge et direkte link herindefra.

Desuden skader det jo ikke at hilse på et andet forum end det rigtig glimrende, vi har herinde. Det værste, der kan ske, er at man bliver klogere

Og husk, at man skal være logget ind (og altså også oprettet som bruger) på Sejlnet for at hente den.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Åh ja, den havde jeg ikke lige tænkt på - logger på via Facebook, så det sker helt automatisk.

Heldigvis er det gratis at være på.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis