Tabt en flaske Olie på trægulv, hjælp ønskes

Hej Alle

Jeg har været så uheldig at komme til at tabe en flaske olie på gulvet i går aftes, gulvet er et trægulv hvor det er sæbebehandlet, men det har ikke været nok, for nu har jeg den største mørke plet det gulv har set længe.

Jeg aner ikke hvor jeg skal starte, min kæreste er tossede og jeg aner ikke mit levende råd lige nu, for jeg vil bare gerne have gulvet tilbage i den stand det var.

Lige nu har jeg bare brug for alt den hjælp jeg kan få.

God far´s dag

Mvh Kim

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er det for en slags olie ?
Men skynd dig ned og købe en sæk kattegrus og læg et pænt lag ud over pletten, skift det et par gange om dagen. Det er eminent til at suge olie o.l. op fra beton gulve, så prøv om det kan gøre det samme med dit trægulv.
Det er en flaske madelolie der er tabt og det er trængt ned, vi skyndes os at vaske gulvet med med hvidsæbe med det samme, men det har jo ikke afhjulpet problemet, men jeg er bange for at kattegrus ikke har den virkning som jeg håber, men har lige læste at man måske kan bruge en blandning af kartoffelmel og sæbe eller pibeler, men jeg er bange for at jeg skal have fat i en fagmand på denne her opgave for ikke at ødelægge gulvet, men det betyder at rummet skal tømmes inkl. tøjskab m.m.

 

Ja ja ! lad nu være med at skyde myg med kanoner, start med kattegruset. Siden kan du bruge pibeler dog uden sæbe, det skal blot ligge og suge, du må ikke skure i det, for så bliver gulvet bare helt vidt i stedet for.
Det er behandlet med hvid sæbe, men hvis jeg renser med trærens bliver det ikke svæt at ramme den samme farve igen som resten af gulvet.

 

Annonce
Ikke svært, du vasker pletten med hvid sæbe meget fed blanding,, og når du næsten har ramt den, vasker du hele gulvet med en fed sæbe blanding også skulle den være der
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis