Tråden er låst

B7 bølge plader

Hej, jeg har ca 150 stk HJ/HU mokka røde bølgeplader Billigt til salg. de er fra 1997 og er derfor uden asbest, de fejler intet, og er ikke smuldret. 
det ville passe perfekt, hvis du vil have nyt billigt tag til garagen eller kolonihaven , men self også huset

derudover har jeg 14 stk rygnings plader til salg også, samme farve, 25 grader, flig 240mm

skriv hvis du er interesseret

Mvh

En god bund er det bedste for et pænt stykke arbejde.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
slet ingen der er intra??

i går glip af et billigt tag

Jeg kunne godt være intereseret i 40-50 stk til et par skure. Hvilken pris havde du tænkt dig?
Jeg ser du har Viborg som postnr, jeg bor nord for Nørager.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej kent,

Du kunne komme et smut forbi og se om det er noget du kunne være interesseret i. og give et bud.

Hej Maleren.
Beklager den lange svartid. Imellemtiden har jeg besluttet, at skifte mit eternittag på mit maskinehus til ståltrapezplader, inden opsætning af solcellepanel. Så jeg får formodelige nogle gode plader fra det gamle tag til at dække mit behov andet behov. Og jeg har fået et godt tilbud på tømmer og fra XL-byg, der også har afgivet tilbud på socellerne.

Men tak for muligheden. Mange hilsner Kent
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også