Klistermærker af???

Jeg skal sælge min Passat, som jeg har brugt som surfbil. Og derfor vil jeg gerne fjerne alle mine klistermærker og streamers af. Men hvordan gør jeg det? Jeg har prøvet med neglene (de bliver hurtig slidt ned), med varme og plastik skraber (tager kun lige sølvfarven på streameren og lader resten sidde) og med en spartel (hvilket ridser lakken uanset hvor forsigtig jeg er)

Hvordan gær man så?

Hilsen Lars Jørgensen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg plejer at bruge madolie på køkkenrulle og så lade det sidde til næste dag. Har dog aldrig prøvet på billak. Så det er på eget ansvar!

Aldrig gå ned på udstyr!

Selve plasten varmes af med en hårtørre.. og så fjernes limrester med sprit..

Lykkes det ikke skal du i en skiltebutik og købe noget - strip remover - tror jeg det hedder.. men de ved i butikken hvad du skal have.. produktet er fra 3M

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det må jeg prøve så. Min varmespistol gør ikk rigtig nogen forskel.

Hilsen Lars Jørgensen
Skrevet af Ostman på 30 maj 2012 16:10
Det må jeg prøve så. Min varmespistol gør ikk rigtig nogen forskel.

Hvis du ikke er meget forsigtig er der god mulighed for, at din varmepistol gør meget mere forskel end du ønsker. Den kan hurtigt give lakskader, hvis der varmes for meget.  Brug hårtørrer istedet. Se evt. her
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også