printerpatroner?

hej
Hvor får man de billigste printerpatroner? evt. refill?

er åben for det meste, har købt en brother DCP-145c brugt, men den mangler salle

Mvh
hej Hvor får man de billigste printerpatroner?... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg prøvede de billige patroner og nu har jeg smidt min printer ud. Den stoppede til i dysserne

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hvis beslutningen om at sætte uoriginale blækpatroner i printeren ER taget (med de risici for printeren, det medfører), så kan man lige så godt købe dem på Ebay. Jeg har selv købt blækpatroner til min Epson printer til mindre end 5 kr. pr. stk (dertil kommer så fragt på typisk 50-100 kr. pr. leverance). Om de uoriginale blækpatroner fra eksempelvis InkClub eller TrykSpar er bedre skal jeg ikke kunne sige - men dem, jeg har købt på Ebay giver umiddelbart fine udskrifter, og har ikke stoppet dysserne til.
De sidste jeg har købt til min Epson XP-205 er købt hos Kompat.dk.

2 sorte og 3 farve i et sæt for kr. 188,- incl. fragt - det er OK for mig - og det er gode patroner - og stopper ikke dyserne til.

15ml i sort og 14 ml i farverne. ( dobbelt så meget som i de originale )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Min personlige erfaring er at refill ikke er en god ting vi handler selv en del hos http://www.shopink.dk, de levere dag til dag, og har meget stort udvalg til gode penge, du spare ofte ikke mere end 10% ved refill samtidig så er det meget bøvlet og kan svine meget.
Jeg har lige købt et sæt med 4 patroner fra Tri-link til min canon, Så det er godt, at indlægget lige er blevet oppet, Så jeg kan læse, at varene er gode

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Annonce
Vi har lige handlet ved trykspar, til vores Canon Pixma MG5500, 259, for 3 af hver sort (der er to), og 2 af farverne. Inkl. porto.
Det er satme billigt! Og det virker til at være god kvalitet.
I øvrigt, rigtig fin service.
Jeg har også en brother dcp blæk printer og køber mine blækpatroner hos billyblaek.dk - Jeg har kun én gang haft problemer med en sort patron men den ombyttede de omgående og uden diskussion. Hurtig og billig fragt. Kan anbefales.

http://www.billyblaek.dk/brother-blaekpatroner

Alex

Det var pokkers.

Jeg har i formiddags købt 1 toner og 1 tromle for kr. 958 hos Inkclub. Man fik så 1000 ark papirer med "gratis" og fragtfrit.

Hos Billyblæk er prisen uden papirer kr. 554 - begge priser inkl. moms, men med fragt hos Billyblæk på kr. 19 = kr. 573

Hvis ellers kvaliteten er ok, er det da en prisforskel der vil noget, så tak for linket.


Mvh. JørgenE
Jeg har lige et spørgsmål i tilknytning til denne tråd da jeg har problemer med at min blækpatron render hurtigt tør og det er altså ikke fordi jeg printer helt vildt meget.. Jeg har også en meget ny printer så hvad kan det skyldes??
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis