Træterrasse ny

Hej

Vi er ved at bygge ny terrasse, jeg har oprettet galleri så man kan se hvordan vi har gjort.


Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Hej Vi er ved at bygge ny terrasse, jeg har... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@Lyst
Hvis du sender en pm med din mail adresse til mig kan jeg give dig den vejledning til trappen som jeg har brugt. Den er fra gør det selv og er udemærket. Du kan også få prisen jeg har givet for brædder.

Jeg vil tro det har taget et par måneder. Jeg startede i påsken og har været bortrejst i nogle dage, samt vejret ikke hele tiden har været med mig.

Jeg har givet omkring 40.000 for det hele 45m2 med trappe og over(under)dækninger. Men det spekulerer jeg helst ikke på, jeg glæder mig derimod over at have sparet mindst det samme ved at lave det selv ;-)


@Sitting Bull

Tak for ros. Og tak for tekniske termer, dem skal jeg huske at føre mig frem med ;-)
Vangerne er måske for spinkle til længden, jeg har anvendt en formel fra gør det selv. Selvfølgelig bevæger den sig hvis man hopper på den, og i det lange løb vil den måske svækkes. Jeg smider et par påforinger på, de kan jo sidde på indersiden.
Fotograferes på min trappe.....så skal de godt nok ha pænt tøj på ha ha

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

ser godt ud. Skal selv i gang med noget lignende, og ved at kigge på trapper og trappevanger. Kan se man kan købe færdige trappevanger op til 7 trin feks her: http://www.plus.dk/category/trappevanger-47/
Jeg sender lige en pm. Kunne godt bruge lidt om trapperegler og den artikel fra gør det selv.

Mange tak :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også