Jeg skal bygge et legehus!

Hej *ss*

Jeg skal bygge et legehus til min søn på 3år. og min datter på 7 uger Så hun også kan lege i det når hun bliver bare lidt større*gg*
Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle tegninger og ideer til hvordan dette skal gøres? F.eks også nogle hjemmesider...

MVH Rikke! smile
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Rikke

Jeg ville nok tage en tur i Silvan eller et andet sted hvor de udstiller nogle fine legehuse.
Her kan du i fred og ro opmåle og aflure alle detaljerne. Ellers opstår legehuse jo af en bunke brædder og lidt fantasi.
Har du kikket i ”gør det selv”. Bladet findes på biblioteket.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Ved godt at tråden her er gammel, men det er jo årstiden at bygge legehus, så som førstegangsfar har jeg da også været på udkig - om ikke efter tegninger, så i hvert fald efter inspiration til guldklumpens fritidsresidens.

:arrow: www.legehus.dk (L.M. Handel) har en masse fine billeder af deres produkter, samt angivelser af de vigtigste mål.

Helt sikkert et kig værd :!: :!:


Lund

PS: Se også http://www.liseslegehuse.dk/vejledning.shtml

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Hej Rikke m.fl.

Jeg er lige ( for 5 uger siden ) begyndt på Bygge og anlæg som tømrer - vi skal bygge et legehus på vores grundforløb. Disse huse blever solgt til dem som vil have det, for matrialernes pris.
Alle husene skal af eleverne først tegnes som rigtige byggetegninger. Dem kunne du jo prøve at få fat på hos en tekniskskole i nærheden, hvis det skulle have interesse.
Du er også velkommen til at låne mine når jeg forhåbentlig er færdig med dem ( om cirka 15 uger ).

Hilsen CMørck
Prøv at søg på f.eks. GOOGLE på treehouse eller playhouse !

I USA er den slags meget udbredt og du vil få en h....... masse hits !
Hej alle sammen,
 
Sidste år stod jeg også og skulle bygge et legehus og det endte med at jeg købte nogle tegninger hos byg selv legehus.

Som andre er inde på, så kan man også søge nettet tyndt for muligheder, eller selv finde på noget, men da tegningerne var så billige, valgte jeg at købe dem på deres side og det har jeg ikke fortrudt, da det var super nemt!

Held og lykke med jeres legehus projekter

Hilsen Martin

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Annonce
Eller man kan bare gå forbi den lokale tekniske skole. De har masser af legehuse og forskellige modeller som kan købes til billige penge..
Kan på ingen måde anbefale "byg selv legehus". Det er vist et rent svindelforetagende.

Se f.eks. deres hjemmeside.
Kun mulighed for bankoverførsel. Dvs. ingen garanti for at modtage noget fra dem - eller at kunne få sine penge retur.
Ingen oplysning om fortrydelsesret ved internethandel - direkte ulovligt
De oplyser ikke engang deres CVR-nummer på siden.

Og endelig så er det ikke voldsomt seriøst at finde en tråd frem fra 2004, når man ønsker at gøre reklame for sit produkt
Skrevet af jenshøj på 02 mar 2011 18:13
Kan på ingen måde anbefale "byg selv legehus". Det er vist et rent svindelforetagende.

Se f.eks. deres hjemmeside.
Kun mulighed for bankoverførsel. Dvs. ingen garanti for at modtage noget fra dem - eller at kunne få sine penge retur.
Ingen oplysning om fortrydelsesret ved internethandel - direkte ulovligt
De oplyser ikke engang deres CVR-nummer på siden.

Og endelig så er det ikke voldsomt seriøst at finde en tråd frem fra 2004, når man ønsker at gøre reklame for sit produkt

Jeg har ingen del i hjemmesiden og nævnte det egentligt kun, fordi jeg syntes at det er et fint produkt de tilbyder og at jeg derfor gerne ville anbefale det. Om andre vil gøre brug af det, vil jeg lade være helt op til dem at bestemme, men at stemple en hjemmeside som svindel, fordi de ikke har et CVR nummer, som i øvrigt ikke er pligtigt, hvis man ikke har en tilstrækkelig omsætning og fordi man kun kan betale med bankoverførsel, når der er telefonnummer, adresse og mail er i min verden noget tyndt.

Om tråden er mange år gammel er vel irrelevant, da jeg nok ikke er den eneste, der finder frem til indlægget, hverken nu eller i fremtiden.

Jeg havde ingen problemer med at modtage min tegning sidste år og syntes det fungerede godt og det var egentligt bare dét jeg ville dele..

Hilsen Martin

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Mon ikke også at trådstarters børn efterhånden er ved at vokse ud af det legehus - tråden er startet i 2004 inden MRA's indlæg...

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

MRA's ihærdige forsvar af siden er beundringsværdigt. Og næppe tilfældigt. Og sider der ikke kan selv de simpleste færdselsregler, lovpligtige eller frivillige, er der ingen grund til at spilde tid på.
Der er jo mange andre og sjovere man kan spilde sin tid på.

Og BOFH, din konklusion er simpelthen suveræn. Mon ikke det er hjemmesider med komfirmationsforberedelse det handler om?
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis