Boxer: Har de lov til det ?

Hej...
Jeg er sku lige blevet lidt rystet..
Jeg har lige købt et års abb. på boxer.. alså betalt 300 kontant for at se skidtet ude i sommerhuset..jeg forsøger at aktiver kortet i sommerhuset via mobil.. det falder ud, men pludselig har jeg en masse kanaler... fedt... det virker..
14 dage efter er alle kanaler væk.. (vidste jo godt at de fleste ville forsvinde).. men også tv2..
Jeg kontakter boxer, og får at vide jeg ikke har aktiveret kortet rigtig.. de skal også have mine bank oplysninger, samt mit cpr #... (jeg har betalt...) Ja så sprang min kæde alså af... Kan det være lovligt, at forlange det, oveni købet via nettet.. ???
Så kan jeg sku da godt forstå at IT kriminalitet er blevet et stort problem.. det er da ret nemt at stjæle en andens identitet...
Er det mig der er lidt hys.. ???
Mvh Jan J
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bemærk at siden hvor du samtidig skal opgive dit fulde cpr og kontonummer IKKE er krypteret...... Den er jo lige til datatilsynet.

Har i øvrigt selv spurgt om, hvad de skal med oplysningerne idet det jo af æsken klart fremgår, at man har betalt for et års abonnement. Unødvendigt at nævne måske, men har selvfølgelig ikke fået et klart svar.
Hej Lars..
dejlig at læse jeg ikke er den eneste... puha.. Men ja det er sku utroligt, og især alle de "der bare udfylder"... jeg står nu med en pakke til 300 som de heller ikke vil tage tilbage.... meeen de 300 overlever jeg ski nok... mit cpr får de ski ikke !!
Mvh Jan J
Gør som min far, skriv et tilfældigt cpr nr. ind ...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det kan man ikke, da de sammen kører register.. mit spørgsmål var jo også om de "har lov til det"..
Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis