Udskrive fra DVD

Til min gamle bil, har jeg reparationsbog og reservedelsbog, men begge er med så gnidret skrift, at mine efterhånden gamle, halvblinde øjne kun vanskeligt kan se detaljerne.
Derfor har jeg købt de tilsvarende værker på DVD med det formål at ville udskrive de aktuelle sider, som jeg så kan medbringe ud i værkstedet.
Det kan så bare ikke lade sig gøre. Der sker ikke en skid, når jeg trykker ctrl P, eller hvad jeg ellers kan finde på. Jeg kan end ikke markere noget og indsætte det i et alm dokument.
Det er PDF filer, der ligger på DVDen.

Er der nogen, der ved om man kan omgå denne "låsning" af den lovligt købte DVD, udgivet af fabrikken?

Med venlig hilsen
ktm

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Se her:

http://www.pdfpasswordremover.com/

MvH,

Bent.
Du kan altid kopiere skærmbilledet
Tryk på " prt screen/Sys srq" . Åbn dit billedeprogram (du kan også bruge "Paint",som findes under tilbehør) , indsæt nu skærmbilledet, du trykker og holder "Ctrl" nede, tryk derefter "v" ned og slip begge knapper ,nu kan du redigere og printe
Den Password remover ville en enkelt gang, hvorefter man måske skal til lommerne?

Den med skærmprint går desværre ikke!


Med venlig hilsen
ktm

 

Den med skærmprint går desværre ikke!

Det går måske nemmere, hvis du i stedet for paint bruger dit teksbehandlingsprogram, til at sætte kopien af skærmen ind i. Nu ved jeg ikke om du i mappen Tilbehør har et klippeværtøj, som er eminent til at klippe det hele eller dele af et skærmbillede ud og sætte ind i word dokument. Hvis du har det, kan du selv bestemme hvormeget, du vil have med.

Hvis du tør betro mig DVDen, skal jeg gerne prøve at printe den ud eller lave et dokument i word, som du selv kan printe ud.

Du kan sende PM, så får du min adresse og mit tlf nr.


fase
Prøv at google 'pdf unlocker', så kommer der en hel del muligheder, noget til download, andet til online.

Men du er nødt til at kopiere filerne over på din harddisk inden, da de jo ikke kan ændres på DVD'en.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis