Ginge 46 classic

Hej Alle!
Har en ginge 46 classic der SKULLE være selvkørende men er det ikke længere. Motoren kører fint og den klipper som den skal men trækker ikke længere på baghjulerne.
Jeg er ikke total dum med en skunøgle i hånden - bare vældig forsigtig. Set nu jeg ødelægede noget, eller ikke kan samle det igen!
Ved ikke hvor jeg skal begynde med en evt. diagnosticering/trouble-shooting/reparation.
Er der nogen der kan give mig nogle tips? Gøre ditten eller datten. Skrue først dette eller hint af. Opsøge en autoriserede reperatør! tøhø :0)
På forhånd, tak.
Ian
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du nu selv nævner du er håbløs med en skrue nøgle i hånden, hvorfor så experimentere. Ned til den autoriserede så du igen kan få glæde af den.
Der er helt sikkert ting du er vældig god til, så hold dig til dem
Altså! Jeg skre IKKE helt håbløs! Hvad så med den der med, "Jeg forbeholder mig retten til at lære noget nyt!" Køre den til reperatør? Ja, ja, men er det ikke en LDS site, det her? Set nu der var et klogt hoved der kunne diske op med, "....du skal bare...." ???
OK da, der må jo være en rem der trækker hjulene, måske er den så slidt at den ikke  trækker mere. Du må have maskinen om på siden, og det bedste du kan gøre er nok lige at tømme krumtaphuset for olie inden du kaster den over på siden, da det ellers vil løbe ned i kaburatoren / luftfilteret, omvendt vil det løbe ned i lydpotten.  Så kan du jo begynde din søgning efter en rem der efter, den skal gå fra motorens aksel liger over kniven og ud til et mindre gear der trækker hjulene rundt når du kobler dem ind..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis