varmtvandsbeholder

hej jeg ved ikke rat meget om det. men kan det passe at en varmtvandsbeholder går ned i grader fra 50grader til 35grader når man har været i bad? har et billede af den. så i kan se hva det står på normal??? vil bare gerne vide om der er noget galt eller ikke...





det var godt nok dyrt i opvarmning af vand...
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er meget normalt, vandet bliver jo blandet op med koldtvand (8 grader ca.)

Mvh Thomas Hansen

ja det ved jeg. men det kostet mig 187kr for opvarmning af vand? er det blevet så dyrt? det skal du gange med 21
du kan få en gennemstrømsvandvarmer, så kan du bruge løs uden at det bliver koldt. den er også meget billigere i drift, da den ikke skal holde 100 til 150 liter vand varmt hele tiden.
Hvordan har det kostet dig 187kr ? Og hvorfor skal det ganges med 21?

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

for opvarmning af vamt vand 21m3 pris 187kr.  gange med 21m3 = 3927. det er da helt galt synes jeg..
Hej

Er altså lidt nysgerrig
 hvor har du de 21m3 fra og har du seperat måler på din varmt vandsbeholder ?
Og hvor får du prisen på 187 kr på m3 fra ?
For synes godtnok det lyder af mange penge.

Hilsen Jan
hej ja det har jeg.. altså på et år har jeg brugt 45m3 vand. ud af det er 21m3 varmt vand. og prisen for opvarmning af vand er 187 per m3..  og hvor jeg har det fra det står på min varmeregning. retur vandet må jo kun være 35grader. her var det 50 til 60 grader.. piv.
Hej

Med en retur temperatur du holder dig  kan det vist godt betale sig at
få en prof mand ud og kikke på din fjernvarme installation og se om derer noget helt
galt med den og hvad der evt skal laves om for t det kører optimalt.

Hilsen Jan
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis