motorcykel saddel

Hej jeg skal sy en saddel til min gamle honda cb 550. Vil gerne sy den med "pølser" men ved ikke hvordan?
Nogen der kan hjælpe med teknikken? Tænker at man skal ha et lag læder med skum under og så et stykke under som kan trække syningen ned. Hvad skal det underste være? Håber der er nogen der lige ved hvad det er jeg skal bruge og gøre. På forhånd tak
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal bruge en speciel koldskum der sandsynligvis kun kan købes hos en auto polstre, dem er der ikke så mange af mere. Man trækker ikke læderet ned, men syr det i facon og det er svært når der skal være "pølser" på ! Bemærk, du kan ikke sy det på en almindelig husholdning symaskine, den kan slet ikke tage den slags tykkere tråd der skal bruges og stinglængden bliver for kort. Du kan selvfølgelig håndsy den, men så skal du lige lære teknikken.
Prøv at se her;

http://www.cherokeesadelmager.dk/frame_new.htm

Jeg har set to sadler ombetrukket hos ham og jeg synes det er nydeligt, ja nærmest flot arbejde! Der var tale om 2 sadler som blev betrukket med henblik på at ligne de originale sadler på et par Yamahaer fra slutfirserne.
Jeg mener det kostede 800-900 kr. + forsendelse, men ring da og spørg!
Super mange tak for svar.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis