Hjælp til lægning af fliser

Hej Forum,

Jeg har netop modtaget et tilbud på lægning af 225 m2 rådhusbelægning, men synes, at det er alt for dyrt. Jeg overvejer derfor at give mig i kast med opgaven selv. I første omgang vil jeg prøve at lægge en mindre terresse på 30 m2 for at se, om jeg kan finde ud af det...

Findes der brolæggere (eller andre firmaer), hvor man kan få hjælp til en del af opgaven?
Her tænker jeg navnlig på gravearbejdet og evt. levering af stabilgrus mv.

Mvh Jean
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv i fuld gang med at lægge 210 m2 indkørsel og terrasse.

Jeg kontaktede en lokal vognmand. Han satte mig i en kontakt med en gut der havde en stor rendegraver der kom og fjernede jord og lagde det grus ud som vognmanden kom med. Det eneste jeg har lavet er at vibrerer med en 475 kg. Pladevibrator, rette af og lægge stenene.

Jeg har ikke prøvet det før, men det er ikke så svært. Det vigtigste er at få lagt et ordentligt lag bundsikringsgrus, vibreret godt og få rettet ordentligt af.

Så prøv at forhør dig hos din lokale vognmand. Du er sikkert ikke den første!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Vi har selv brugt proffer da vi skulle have lagt både taraesse og indkørsel, har aldrig fortrudt det, selvom det var dyrt, de kan noget med at lægge fliserne så vandet løber væk på den helt rigtige måde. Og så går det bare stærkt. vi fik lagt 120 kvm kostede 75000 kr, men de flyttede også alt jorden bagved, det var et nybygget hus, det hele tog 2 dage, det havde taget mig mindst 14 dage, og (selv erkendelse er en stor ting) det var aldrig blevet så godt.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis