Tråden er låst

Ustyr til perfekt grillning og stegning af flæsk.

Har sådan nogle holdere til salg. Der er naturligvis tale om et "hjemme opfundet/gjort" produkt som ikke er i handlen:-)

De er helt fantastiske til at grill flæsk på kugle grill og i øvrigt også i en almindelig ovn.
Flæsket skives ud og placeres i holderne. Dernæst grille eller ovnsteges det i cirka 45 minutter uden at skulle vendes eller på anden måde håndteres. Efter de 45 minutter er det super lækkert og sprødt.

Jeg sælger dem for 160 kr stykket, og giver naturligvis en rabat ved køb af flere.

Sender gerne.

Hilsen Henrik.

Mobil 22400311

[email protected]

24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ÆV jeg bliver helt sulten af at se de billeder
Håndværkeren:

Hvis du en dag kommer forbi silkeborg skal jeg MEGET gerne serverer en gang stegt flæsk for dig.
Og en skummende pils kan vi også finde. På billedet her er det en kold Elephant der er knappet op.

MUMS
FØJ FOR DEN LEDE   DET SER FANDME LÆKKERT UD......SLURPPPP  

Tim  

jeg hopper lige med på holdet af savlende folk, det ser s.. lækkert ud :-D

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Ja vi er jo nok nogle stykker der er liiidt for glade for stegt flæsk...

Men..skal I ikke prøve? Det tager i den grad kegler, og skønt med et produkt der ikke kan købes i Silvan eller andre steder.
Naboen kan ikke gøre andet end at savle over hækken.

Hilsen Henrik
Annonce
vist bare liiidt for glad for alt med kød (i altfald at dømme ud fra fruen) GG

Det er ganske fristende at prøve, dog venter jeg til jeg har fået tid til at lave min kommende grill ;-)

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hvor mange gr. giver du det flæsk i ovn?
(vi griller ikke - for risikabelt med stråtag.....)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg syntes 180 grader passer fint. Midt i ovnen, og ikke sammen med andet, da det så har vist sig at være svært at få sprødt.
HÆ HÆ min bror laver af og til det de kalder Brunch (hedder det vist nok) så står han nede i kælderen og steger Bacon og coctail pølser hele formiddagen fra tidlig morgen, de vil ikke have det fedteri i deres køkken alrum !
Skrevet af Håndværkeren på 19 maj 2012 20:40
HÆ HÆ min bror laver af og til det de kalder Brunch (hedder det vist nok) så står han nede i kælderen og steger Bacon og coctail pølser hele formiddagen fra tidlig morgen, de vil ikke have det fedteri i deres køkken alrum !

Ha, ha hold da kæft en god historie. Sjovt nok har jeg en bror der heller ALDRIG kunne drømme om at stege i køkkenet.
Du skal da forære ham et sæt flæskeholdere.
Han er da en oplagt klient.

Han kan sgu få rabat for den gode historie.
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis