lovet låne omlægninger

Hej håber der er nogle der kan hjælpe mig . Jeg havde bedt min bank om låne tilbud for at omlægge mit lån 3% på 15år og 20 år . Var oppe ved min bankmand og vi aftaler at jeg skal have et 3% obligations 15års lån og han opsiger mit gamle lån ,og siger at han lige skal se huset før det nye kan laves,og han siger at det blot er en form sag, men så skriver han at han ikke lige kunne huske hvad vi blev enig og om det var et 20år eller 15 års lån og iøvrigt kan man ikke lave det 3%lån 15 år mere da kursen er over 100 ,har papirer på et tilbud hvor kursen er 99.40. Nu er spørgsmålet hvad gør jeg ,for til den 1/6 skal jeg indfri lånet i mit hus.

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hjælper ikke du har papir på en given kurs, hvis ikke lånet er oprettet.(det var ellers en meget atraktiv kurs, du var blevet tilbudt)
Ja lånet kan ikke oprettes hvis kursen er over 100

Prøv at ringe til et realkredit selskab, eks. Nykredit giver jo gerne telefon suport, så kan du høre mulighederne.

mvh jens
Har du fået et tilbud på lånet eller er det kun snak fra deres side. Jeg fik nemlig et lån på 1,2 mill i går over 30 til 3,5% til kurs 100,55 så det kan godt laves selvom kursen er over 100. Det kræver bare at der ligger et lånetilbud først så skal du have muligehed at lave det på dagskursen. Jeg tjente forøvrigt 23.000 kr på at lave det.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Nej jeg har ikke fået et lån endnu. Men bank manden har taget et 20 års 3% hjem som vi kan betale på 16 år det giver det samme den har han taget hjem til kurs 99,40 så den var ikke så dårlig. Men går og venter på 2% 15 år for nu er kursen 97.47 og stødt stiende,og det var iøvrigt først den 31/6 at lånet udløber så der er lidt tid at løbe på endnu, så kom så 2%.

 

Hej så er der nyt fik mit lån hjem, et 3% 15års til kurs 100.073 . Så det lykkes for min bankmand alligevel.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis