Gulvafløb i bad. med bruser loven siger?

Hej.

Jeg har søgt på nettet, samt her på siden, men de tråde og informationer jeg kan fidne er alle fra før 2010,.


Jeg har fået lavet nyt badeværelse med bruser og hele molitjavsen.

I min bruseniche har jeg et gulvafløb, dog har jeg tænkt oversagerne og vil gerne have lavet nogle bruseniche vægge af gasbeton med et glas dør og så en opkant ind til selve nichen, da jeg efter at have rettet gulvet op i badeværelset, lagt gf19 plader, primer, gummihus, fliselim samt klinker på gulvet, fundet ud af at det vadderpas jeg har brugt desværre ikke passede helt.

derfor har jeg DESVÆRRE! de fleste steder vadder i gulvet, uden det store fald og hvis vandet rammer et bestemt punkt lidt fra bruseren, så er der faktisk en smule bagfald(Ved det, skammeligt og utilgiveligt), men jeg tager konsekvensen af det, hvor jeg så må lave opkanten, da at brække gulv osv. op ville være for omfattende, samt for dyrt. senere hen må man/jeg om ikke andet lægge nyt lagt klinker ovenpå, hvis det er helt hen i vejret, men til at starte med vil jeg bare lave en opkant ind til brusenichen.

Men må jeg det hvis det eneste afløb jeg har er inde i selve nichen?

Jeg vil gerne have svar fra folk som ved det, men jeg kunne også godt tænke mig henvisninger til sider, evt. til sbi osv. så jeg har noget at kunne fremvise hvis folk bliver mistroiske eller mener andet.

På forhånd tak.

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

Hej. Jeg har søgt på nettet, samt her på siden... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja , men gulvet lige nylavet, så at brække det op igen sker ikke..


Jeg tror løsningen må være at lave en lille opkant evt. en klinke man ligger lige i døren, eller ligge en lille alu-liste, da jeg desværre tror jeg bliver nødt til at lukke af for nichen pga. vadderpas-fejlen.

Medmindre i har nogle gode idéer..?

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis