Behandling af træterrasse

Hej,

Lavede sidste år entræterrasse af alm. trykkede terrassebrædder. Nu vil jeg gerne behandle den, så den holder rigtig længe, men ved ikke hvordan jeg slipper med mindst anstrengelse satidig med at jeg får et godt resultat.

På forhånd tak.


/Inger

Hej, Lavede sidste år entræterrasse af alm.... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi kommer nok ikke videre!

Men jeg opfatter ikke dig på nogen måde som GDS-er.
Du er her for at markedsfører dit produkt.
Hvilket bla. sker på bekostning af trykimprægneret træ.

Hvilket kunne være fintnok såfremt du basererde dine påstande på seriøs dokumentation. Og ikke på tilfældige (fåtallige) erfaringer.

Det er jo ikke ligyldigt om erfaringerne er egne, hidrører fra vennerne, Maren i Kæret eller undersøgelser foretaget af Teknologisk Institut. Eksempelvis.

Ordentlig rådgivning og seriøse svar her på siden kræver langt større grundlag end "egne erfaringer"
Sitting Bull

Jeg tror nu heller ikke vi bliver enige.

Jeg er herinde som GDS´er, og jeg har tænkt mig at blive ved med at komme med råd udfra de erfaringer jeg har gjort mig, uanset at du måske føler dig trådt på tæerne over at der er er nogen som ikke deler dit syn på hvordan et problem kan løses.

Jeg har valgt at ændre min profil, så du ikke længere kan påstå at jeg er herinde udelukkende for markedsføring.

-Og så lige en betragtning du måske kan/bør gøre nytte af i fremtiden. -Det virker meget useriøst at komme med personangreb midt i en diskussion, blot fordi man løber tør for argumenter.

Venlig hilsen
Steffen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også