Hvilket værktøj?

Hej kloge mennesker

Jeg har et betongulv med en masse små huller, jeg skal have repareret. Da gulvet var vådt og nyt engang i tidernes morgen har en kat eller lign. gået i det (stakkels dyr), og det har givet en del spor. En eller anden har så malet gulvet inkl. nede i hullerne, og da jeg nu gerne vil have gulvet glat, skal jeg vel have malingen væk, inden jeg udfylder hullerne.

Jeg går ud fra, at jeg skal have hugget hullerne op, men med hvilket værktøj? Der er ret mange, så hammer og mejsel er et større arbejde. Skal man bruge en borehammer med mejselfunktion, eller...?

Tak på forhånd.

/N
Hej kloge mennesker Jeg har et betongulv med en... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
der er ingen problemer i at fylde de små huller med fliselim. Ingen overhovedet. Så bland du blot en bette spand og smid et par klatter i hullerne og træk overfladen ren med skeen og så kan du lægge fliser dagen efter - eller samme dag hvis du er arbedsivrig

go' arbejdslyst
Han prøver nok bare, at få flere indlæg, end dig Håndværker
mvh jens
nix - jeg har det skam helt fint. og jeg kan stadig ikke se hvad problemet består i med at bruge fliselim, men forklar mig det da hellere end gerne

men fliselim løser altså opgaven på glimerende vis. Vi snakker altså små huller på størrelse med en kattepote og 3-4 cm dyb. Hvis man endelig skulle lukke hullerne med beton ville en murer alligevel prime med fliselim først således betonen hæfter
og iøvrigt - fliselim hæfter skam ganske glimerende på en malet overflade - så på med vanten og kom igang
Så må det være din pc der udelukker nogle af svarene Boso, for du har lagt tre enslydende svar i samme tråd
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også