computer lad som er ved at gå i stykker

Hej

Min lader til min bærbarcomputer er ved at gå i stykker, der hvor ledningen går fra transformatoren til computeren. så man kan se selv ind maden af ledningen. 
Jeg har spurgt der hvor jeg købte den og de siger at jeg skal indsende computeren og laderen for at få en ny lader. Den begrundelse som bliver brugt er at det skal testes sammen. men da der ikke er noget at teste kan jeg ikke se hvorfor jeg skal sende computeren med, da jeg ikke kan undvære den til skole brug.

Kan i svare mig på hvorfor computeren skal med når laderen er i stykker.

Håber på svar
Hilsen søren
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De aner sikkert ikke hvilken lader den skal bruge. find evt laderen selv på nettet ved at søge på modelnummeret, det er sikkert også billigere..
Skrevet af Soeren_4500 på 14 maj 2012 19:36
Hej

Min lader til min bærbarcomputer er ved at gå i stykker, der hvor ledningen går fra transformatoren til computeren. så man kan se selv ind maden af ledningen. 
Jeg har spurgt der hvor jeg købte den og de siger at jeg skal indsende computeren og laderen for at få en ny lader. Den begrundelse som bliver brugt er at det skal testes sammen. men da der ikke er noget at teste kan jeg ikke se hvorfor jeg skal sende computeren med, da jeg ikke kan undvære den til skole brug.

Kan i svare mig på hvorfor computeren skal med når laderen er i stykker.

Håber på svar
Hilsen søren
Måske vil de have både pc og lader, for at være sikre på, at finde fejlen.

Ofte knækker ledningen lige før stikket på laderen, som du jo beskriver det, hvis du er lidt fix med lodekolben, er det nemt at montere et nyt stik.
Hvis der er sket  en kortslutning, kan din lader være brændt af, eller der kan være sprungen en sikring, hvis den er udstyret, med en sådan,
mvh jens

Er enig med de andre i at en ekstra lader oftest kan støves op hvis du har computerens modelnummer og lignende. Der er masser der sælger sådan noget på DBA.dk og lignende

Rookie der forsøger at lave tingene selv, har en hobby-side om kaffe, kaffemaskiner, espressomaskiner og lignende.
hej. mig bekendt kører en bærbar norrmalt på 18 volt ganske almindelig jævnstrøm og kræver derfor ikke nogen speciel lader. Har selv kørt med en uoriginal købt hos Rotex i Nyk. F.og der følger forskellige stik med til computeren.Pris ca. kr 400 så vidt jeg husker. Mvh

varmetossen

Undskyld. Forretningen hedder Rotek og fører stort set alt i elektronik ned på komponentniveau.

varmetossen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis