Mangler tegning på opstilling af luft til vandvarmepumpe, brændefyr og akubeholder

Er der nogen der kan sende et link til opstilling af en luft til vand varmepumpe kompineret med et brændefyr, koplet op med akumuleringstank.

hvor langt væk kan udedelen stå fra inde delen.

vil gerne have systemet til at virke på denne her måde.

brændefyr bruges når jeg er hjemme

varmepumpe er backup

når brændefyr falder til 20 grader lukkes så brændefyr ikke virker som radiator og strømmen til brændefyr afbrydes.

med tiden vil jeg måske også have sat en solfanger op, den kan lave varme til vand og opvarmning uden for fyrings sæson
håber nogen kan hjælpe

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har et luft/vand anlæg. Her står udedelen ca. 6 - 7 meter fra indedelen, så rørene er gravet ned ude i min indkørsel.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

ok har du oplevet at det har givet problemer at der er den afstand.
Jeg vil nemlig helst stille udedelen et sted på bagsiden af huset
Nej, overhovedet ikke. Jeg kender nogle med et anlæg magen til mit ( http://www.daikinaltherma.dk/ ) hvor udedelen står 12 meter væk, med rør gravet ned...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for informationerne.

Så håber jeg der er nogen der måske har set eller kender noget til hvordan det skal sættes op
Jeg har lavet en lille tegning over mit anlæg.
Vil det også kunne funkere med en varmepumpe istedet for oliefyr
Ved godt de tekniske tegn ikke er som de skal være. På ladomaten sidder der en pumpe. Det gør der også på oliefyret. på fremløbet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis