bremse lygter busman 82 8362 07-05-2012 14:35 Hej Jeg har lige opdaget at min bremse lygter er tændt hele tiden, er der nogen der har en ide om årsag og løsning MVH 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ktm 8948 4540 07-05-2012 15:02 Din bremselyskontakt hænger. Prøv at kigge op til "roden" af din bremsepedal og se om du kan finde kontakten der. På nogle biler sidder den ude på bremserørene og er hydraulisk påvirket af bremsevæsken. Hvis det er det der er tilfældet, kan det skyldes at bremsetrykket ikke slækkes. Så er det rigtig kedeligt. Med venlig hilsen ktm
busman Trådstarter 82 8362 09-05-2012 01:41 Tak for svaret ktm, jeg gjorde som du sagde men viste ikke hvad jeg kiggede efter, så gik jeg ind i "you tube" og fandt en video om emnet hvor de viste en bremseLyskontakt, hvordan den fungeret og hvordan man kom ind til den, så fandt jeg den i min egen bil og påvirket den med min finger, started motoren og problemet var løst. så det sparet en tur til mekanikeren.
busman Trådstarter 82 8362 09-05-2012 01:41 Tak for svaret ktm, jeg gjorde som du sagde men viste ikke hvad jeg kiggede efter, så gik jeg ind i "you tube" og fandt en video om emnet hvor de viste en bremseLyskontakt, hvordan den fungeret og hvordan man kom ind til den, så fandt jeg den i min egen bil og påvirket den med min finger, started motoren og problemet var løst. så det sparet en tur til mekanikeren.
ktm 8948 4540 09-05-2012 06:36 Herligt! Til lykke med det gode resultat, men vær opmærksom på, om det sker igen. Der må jo være en årsag til at det skete i første omgang. Med venlig hilsen ktm