Mangler Secur32.dll

Hej alle sammen.

Jeg har i torsdags købt mig en HP pavilion Dm1 4100eo.
I dag ville jeg installere en ulovlig version af office 2007. Der er allerede en prøveversion af office 2010 på computeren. Midt i installationen, blev jeg bange for at den blot ville verificere 2010 og derfor forsøgte jeg at afinstallere 2010. Det gav problemer og derefter rapporterede 2007 installationen om problemer hver gang jeg forsøgte. Jeg valgte at prøve med en systemgendannelse, tilbage til før jeg var begyndt på at rode med hverken 2010 eller 2007. 2010 meldte dog stadig om fejl når jeg forsøgte at starte det op, og computeren frøs endda nogle gange hvor jeg var nød til at slukke den ved at holde tænd/sluk knappen i bund.
Jeg forsøgte en ny gendannelse så langt tilbage som muligt, d. 4/5. Efter denne gendannelse, rapporterer windows nu om at Secur32.dll mangler og at jeg bør prøve at installere programmet igen for at løse problemet. Dette sker når jeg har tastet min kode for at logge ind på computeren. Derefter bliver skærmen sort og der sker ikke mere.

Er der nogle derude som kan hjælpe mig med dette?
Jeg håber på hurtige svar
På forhånd tak!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej AnneD67.

Kan du genstarte i fejlsikret tilstand? Hvis ja, kan du prøve at lave en windows update.

Er der en recovery mulighed, enten som mulighed under opstart eller på dvd?

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard


Du bliver nok nødt til at køre recovery installationen, så maskinen er som da du købte den. Når du så har fået maskinen igang igen, behøver du ikke at installere din ulovlige office version 2007 igen (hvordan får du i øvrigt aktiveret den, med mindre det er en aktiveret version). Som jeg forstår dine oplysninger, er der en office 2010 på maskinen. Hvis det er en ny maskine ligger der både en gratis- og en betalingsversion af office 2010 på din maskine. Du kan så starte med gratis versionen, når du så evt. bliver træt af reklamerne og de begrænsninger, der er, kan du købe en licens. Til almindelig brug er gratisversionen udmærket. Gratisversionen ligger også i office biblioteket på din maskine.
Og husk endelig at lave de mellem tre og fem retablerings DVDer, så du har dem ved et ned brud af din harddisk. Det er træls, at stå uden drivere og andet til maskinen, når uheldet er ude.

fase
Jeg glemte at tilføje at gratisversionen hedder Office starter, og befinder som sagt i Office bilioteket.

fase
Hvis du søger på fejlen du får på google ordret, så kan den hjælpe dig med fejlen man kan finde dem på nettet.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Ud over det som de andre har nævnt vil jeg da lige slå et slag for at du istedet for at køre pirat software, prøver det gratis alternativ LibreOffice.

http://da.libreoffice.org/

Jeg har selv brugt Libreoffice i et års tid, og indtil videre har jeg ikke fundet nogen funktionalitet i Microsoft Office, som jeg ikke har kunnet lave i LibreOffice. Og så behøver du ikke tænke på om den er lovlig eller ej

Det skal nævnes at LibreOffice er fuldt ud kompatibel med Microsoft Office, bortset fra et par enkelte skabelon fejl i deres Powerpoint Pendant, som kan få nogle få gamle skabeloner til at skabe sig. Men det er også den eneste fejl jeg har fundet. Jeg har brugt den office pakke som primær office pakke i forbindelse med større projekt og speciale skrivning på universitetet, altså med dokumenter op til 100 sider, og der virker den upåklageligt.

Sidst vil jeg sige at jeg ikke er tilknyttet Libreoffice på nogen måde. Jeg er bare fan af gratis software
Annonce
Hej igen.

Jeg siger mange tak for besvarelserne. Fik det fikset med en gendannelse til fabriksindstillingerne.
Mit word 2007 er aktiveret og der har aldrig været problemer med det. Har brugt det rigtig mange gange. Jeg tror desværre det er computeren.
Hej

Det lyder interessant. Tror helt sikkert jeg vil tage et kig på det  
Tak for forslaget!
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

lalala
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis