Etablering af terrasse

Hejsa

Skal have etableret en ny terrasse på ca. 50 m2 og nu har vi haft fat i 3 uafhængige anlægsgartnere, den ene ville have en sindsyg pris og de to andre kan ikke finde ud af at vende tilbage - og nu gider jeg ikke rykke for et tilbud mere... Tænker at hvis de ikke engang kan give et tilbud, så tør jeg ikke få dem til at lave et stykke arbejde for mig :-/

Nogen der kan anbefale en god, leveringsdygtig og helst ikke for dyr anlægsgartner, som bor omkring amager eller hovedstadsområdet.

(beklager hvis det ikke er det rigtige forum at spørge i).

på forhånd tak
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dine tilbuds givere må jo ikke være "sultne" nok, og jeg tror at du skal søge efter anlægs garnere uden for det område du selv beskriver, så er chancen større for et godt tilbud.
Desuden skal du jo lige regne med at det er højcæson for anlægning af haver, så priserne er der efter, havde du spurgt i efteråret havde de nok stået i kø for at give et godt tilbud.
Hej

Tak for svar. Jeg er desværre godt med på at jeg har sæsonen imod mig. Det var også derfor jeg håbede at en herinde måske kender en anlægsgartner, der som minimum er lidt pligtopfyldende

Nogen der har brugt en anlægsgartner med success i hovedstadsområdet?
ved ikke med sjælland, jeg gav 60000 kr, for en på 60 kvm, for godt 8 år siden, men det er nu det hele værd, de kan det der med at få ledt vandet væk på en pæn måde.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis