Grill til patter ris


Solbakkevej
Hej jeg har sat mig i hold og lave en top moderne grill til en stor patter gris samme med en ven som er smed men vi har en lille ide om hvordan den skal være

1. den skal være lukker
2. den skal ca være 1800 mm lang
3. den skal være let og komme rundt med så nok nogen hjul af en slags
4. noget udluftning men vi tænkt om der er nogen der har nogen flere råd måske nogen tegninger over nogen model

måske som vi måtte se eller nogen billeder over nogen vi har set de indlæg der er her ind sat link og billeder ind på nette men synes ikke vi blev meget kloger over hvordan vi skulle forme den men håbe i kan hjælpe os
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja men pøj pøj med projektet. Men din ide om længden på missilet rækker da til et ordentligt møgsvin, og er da tæt på en meter mere end der er behov for, hvis det er pattegrise, der er "hovedkunden".

Aht. praktikken, stegetiden, brændstoføkonomien mm, så er det ret væsentligt ikke at lave brænderen større end højest nødvendigt.
skal den være til grillkul eller gas???

Der skal være plads til drypbakke ned gennem midten.. og er den på grillkul så skal i kunne stable dem på trådhylder op langs siden...

Et termometer i midten og i den ene ende... for det koster mindst et kvarter til en halv time at åbne den og kikke om alt er som det skal være... så meget varme lukkes ud...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

okay tak

jamen hvis det er på gas skal det så laves på samme måder langs siden og hvad er bedst

der er også nogen der siger det er bedst hvis den kan roter

og termometer er det på låger de skal side fast

vh kenneth

Der kommer da mange billeder hvis man googler stor grill.

Næsten alle de store party grills er på kul eller briketter, for det er jo ikke sådan lige at lave gas i den størrelse..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nej men har en kammerat der er VVS og er udd i og må arbejder med det så kunne være jeg skulle snakke med ham

Men jeg søgt på grill til patter gris men prøve det andet tak
Hvis du søger på:
grill til pattegris
får du nok bedre resultater. Din oprindelige søgning giver nok nærmere voksensider...

Bent.
ellers gå ind i google billeder og søg på "helstegt gris", så dukker der tonsvis af forskellige grilltyper op.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis