Mailforvard

Hej
Jeg har en hjemmeside der handler om træfældning og beskæring af træer.
Når folk skal maile til mig sender de til en hotmail-konto, jeg har tidligere haft en mailforvard med mit domænenavn. Dvs. [email protected] sender videre til [email protected], men det er ikke alle mails der går i gennem fordi det er en Hotmail.

Så mit spørgsmål er: Findes der et mailprogram, der ikke er i samme kategori som Hotmail, Gmail, Yahoo, Sol etc. Måske et mailprogram med køb af abonement?
Pft.
Peter.............
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så mit spørgsmål er: Findes der et mailprogram, der ikke er i samme kategori som Hotmail, Gmail, Yahoo, Sol etc. Måske et mailprogram med køb af abonement?


Hej Peter. Det sted hvor din hjemmeside ligger bør have en mailserver, som du kan hoste dine mails ved. Har du hørt dem?

Hvis ikke man prøver, ved man ikke om man kan.
Hej Jensens

Ja de, Larsen Data, har en mailserver med forward funktion men det virker kun periodisk for mig, fordi jeg forwarder til en gratis mailkonto nemlig en hotmail. Larsen Data skriver i deres vilkår vedr. mailforward, at funktionen ikke virker når Gmail, Hotmail, Ofir og andre gratis mailkonti benyttes. Derfor leder jeg efter et andet mail program.
Det er fordi de er nogle dovne sataner hos Larsen Data så. Det er næsten med garanti fordi din hostede hjemmeside, sidder på en dynamisk ip-range, og hotmail o.m.a tillader ikke email relay fra dynamisk ip range. Men det kan fikses ved at bruge spamhaus.org siden.

Men det var en tangent, i forhold til dit spørgsmål. Må jeg spørge dig om, hvorfor du så ikke bare vender bøtten og relayer dine hotmail emails til din email hos larsen data, og bruger den som primær email?
slettet

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej igen Peter.

Kan du leve med at have din traefaeldreren mail i et program, og dine hotmails i et andet, så kan du med fordel anvende windows indbyggede mailprogram (forudsat selvfølgelig at du bruger windows). Alt afhængig af windows version hedder det outlook express, windows mail eller live mail. Alternativt så er der thunderbird, det kan også hente dine mails. Ulempen ved disse programmer er at du ikke kan læse mails fra flere forskellige pcere, ligesom du kan med en hotmail konto.

Hvis ikke man prøver, ved man ikke om man kan.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis