Electrolux ESF 2440 Bordopvaskemaskine

Hej
Jeg har en Electrolux ESF 2440 bordopvaskemaskine, som opfører sig mærkeligt?Når jeg starter maskinen kører den fint, men efter at have talt ca. 2 minuter ned på displayet. Går alt lyset i knapper og display ud! men den fortsætter med at køre videre.....også selvom jeg slukker på on/off knappen, fortsætter den med at køre.......Hvis jeg banker på fronten kommer lyset tilbage i displayet, men går ud igen efter et kort øjeblik......Hvad kan det være??? der er ingen fejlkoder på displayet? Jeg håber jo på at kunne udskifte en simpel komponent evt.....
MVH
Fynboen70
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm kunne godt lyde som et løst stik eller et dårlig print

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Hvis du har printet pillet ud, tager det ikke længe at lodde efter, så virker displayet igen

Sig natur?
Hej,

Vi har også en esf 2440 bord opvaskemaskine. Den virker umiddelbart til at køre som den skal, bortset fra at den på ingen måde tørrer + at den er helt kold, selv lige efter den er færdig.
Det er en vi har fået efter den har stået et par år i en kælder. Den har aldrig været brugt før vi fik den - ikke engang pakket ud.
Garantien er selvfølgelig udløbet, så er der noget man selv kan gøre?

På forhånd tak

Morten
virker til at varmelegmet er stået af. Dvs at den så også vasker med koldt vand.. Det kan muligvis godt skiftes hvis du kan få det pillet ud og fundet et der har samme spefikationer (watt)
Annonce
Er det samme årsag til at den ikke tørrer?
muligvis.. men ikke sikkert. Det burde jo være en blæser der sugede den fugtige luft ud, men det kan jo være den også er stået af.. der er kun en måde at finde ud af det på, skild det ad ;D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis