Pænt, billigt loft - ikke gips

Hej,

Jeg har et 16kvm skur, der skal have et loft. Jeg vil ikke ud i at lave et gipsloft, så jeg vil gerne høre jeres anbefalinger, om hvad man gør billigst og pænest (svært at opnå begge).

Er der nogen der har erfaring med bauhaus eller jemogfix loftpaneler? Ellers vil jeg gerne vide hvor jeg finder det perfekte produkt.

På forhånd tak.

// Mads

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Træbeton måske?

Mvh Mærsk

ok, træbeton har jeg slet ikke overvejet. Hvordan er det at skrue lamper op i?

Og ja, det er nok noget i stil med billige profilbrædder jeg er ude i, da jeg kan få dem i fuld længde og det ser meget pænt ud samt der er holdbart og let at skrue ting op i. Hvor finder jeg dem til den pris du skriver der ErikP? Det har jeg ikke kunne finde nogen til.

Tak

// Mads

Pænt?
Kunne det være 16x100 mm hegnsbrædder, opsat ned 5 mm fuge. trykimprægnerede iøvrigt. pris ca 35 kr/m2

Århus Lavpristømmerhandel har dette produkt.
19X100 MM UBEH. RUSTIK
LOFTBRÆDDER 2. SORT. Pr. m² 49,95


Den lokale (mindre) tømmerhandel, KoldingSelvbyg har profilbrædder til den pris, så prøv at kigge efter en tilsvarende i dit område.
Annonce
tak for jeres input!

// Mads

Skrevet af millfarm på 01 maj 2012 12:23
ok, træbeton har jeg slet ikke overvejet. Hvordan er det at skrue lamper op i?

Og ja, det er nok noget i stil med billige profilbrædder jeg er ude i, da jeg kan få dem i fuld længde og det ser meget pænt ud samt der er holdbart og let at skrue ting op i. Hvor finder jeg dem til den pris du skriver der ErikP? Det har jeg ikke kunne finde nogen til.

Tak
Det er nemt at skrue lamper op (går jeg ud fra). Jeg har brugt træbeton i mit værksted og har 2 kroge til at hænge cykler op i og det har holdt fint i mange år efterhånden. Du er nødt til at lave forskalling til træbetonpladerne, da de skal skrues i kanten.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis